Sjurlin Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 slett nero, få deg easy cd creator 5 eller nyere version.. :o Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg regner med at du sier dette for å provosere... Hvorfor i allhverden skal folk slette nero? Nero brenner cd platene mine på full hastighet, det er det jeg ber om.. Dessuten er det mindre og hendigere enn easy pakka... og bytt topicen din... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Tror nok heller dette var ment som et reply til en tråd om brennerprogram eller noe, og ikke en egen tråd Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Har slettet Nero, men hvorfor innstallere easy cd destroyer 5? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 slett nero, få deg easy cd creator 5 eller nyere version.. :o eller bare ikke? Slett Windows XP og legg inn DOS! Windows 3,11 funker også fint. Det var litt tess da, at dere to også geeker rundt her, fett da! Ps. 4A er HEMA! Lenke til kommentar
wil Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Nero ruler jo ever, kan jo tilogmed brenne dvd plater det kan vel ikke Easy CD Creator tror jeg jeg kommer aldri å jeg sier det aldri til å bytte til Easy CD Creator, hvorfor bytte til Easy Cd Creator når NERO er bare sååååååå mye bedre liksom? Nero Ruler ever Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 nero er bedre en iso cdcreator Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Nero ruler jo ever, kan jo tilogmed brenne dvd plater det kan vel ikke Easy CD Creator tror jeg jeg kommer aldri å jeg sier det aldri til å bytte til Easy CD Creator, hvorfor bytte til Easy Cd Creator når NERO er bare sååååååå mye bedre liksom? Nero Ruler ever Siste versjon heter Roxio Easy CD DVD Creator 6... Det går an å brenne DVD med 5'ern også dersom den er oppdatert. Lenke til kommentar
guom Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Litt dårlig tittel på forumet kanskje?? Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Å bytte til Easy Cd Creator (ECC) er idioti, er det et brenneprogram jeg har hatt problemer med så er det akuratt dette her. Nero er kongen på haugen når det gjelder brenneprogrammer og jeg ville aldri tenkt på å gå tilbake til ECC igjen... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Stenges pga dårlig emnefelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg