Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg regner med at du sier dette for å provosere...

Hvorfor i allhverden skal folk slette nero? Nero brenner cd platene mine på full hastighet, det er det jeg ber om.. Dessuten er det mindre og hendigere enn easy pakka...

og bytt topicen din...

Lenke til kommentar

Nero ruler jo ever, kan jo tilogmed brenne dvd plater :D det kan vel ikke Easy CD Creator tror jeg :roll: jeg kommer aldri å jeg sier det aldri til å bytte til Easy CD Creator, hvorfor bytte til Easy Cd Creator når NERO er bare sååååååå mye bedre liksom?

:woot: Nero Ruler ever :woot:

Lenke til kommentar
Nero ruler jo ever, kan jo tilogmed brenne dvd plater  :D det kan vel ikke Easy CD Creator tror jeg  :roll: jeg kommer aldri å jeg sier det aldri til å bytte til Easy CD Creator, hvorfor bytte til Easy Cd Creator når NERO er bare sååååååå mye bedre liksom?  

:woot: Nero Ruler ever  :woot:

Siste versjon heter Roxio Easy CD DVD Creator 6... Det går an å brenne DVD med 5'ern også dersom den er oppdatert.

Lenke til kommentar

Å bytte til Easy Cd Creator (ECC) er idioti, er det et brenneprogram jeg har hatt problemer med så er det akuratt dette her.

Nero er kongen på haugen når det gjelder brenneprogrammer og jeg ville aldri tenkt på å gå tilbake til ECC igjen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...