brukernavnkongen Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Helt riktig: du får se hvordan det går. Om de skulle ha noen betydning, så er det ikke noe du kan gjøre med det uansett. Du kan ikke tvinge han til å like deg, han må finne det ut selv. I mellomtiden så er din oppgave å IKKE gjøre ting som kan skremme han fra å like deg. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2010 En (litt lang) oppdaterting, men skulle så gjerne fått litt andres perspektiver på hva som kanskje foregår her, jeg er veldig forvirret: Han var hjemme forrige helg, men han var blitt syk. Jeg sa at hvis han ble frisk så skulle vi gått å sett en film på kino. Han sa at han var lett med, men håpet han sluttet å hoste og div. Litt etterpå, for å sjekke igjen, så så jeg at han hadde en ny profil på datingsiden. Jeg spurte han hvorfor, og han sa at det bare var kødd fra kompisene sine på rekruttskolen. Jeg tror ikke på ham, da det stod akkurat det samme som på den gamle profilen, og han var pålogget akkurat da (og har brukt den siden). Jeg ble rimelig lei meg, vi sendte et par meldinger fram og tilbake, men fikk aldri noe skikkelig svar, så jeg avsluttet med "jeg orker ikke stresse mer, vil ut og ha det gøy. vi snakkes." Fikk aldri noe respons på den meldingen, og fikk heller ikke noe respons hele neste dag. Jeg ble skikkelig lei av å vente, så jeg begynte rett og slett å mase litt. Jeg sendte ham 3 meldinger og ringte ham, men han svarte ikke. Jeg spurte hvorfor, men han svarte ikke før dagen etterpå og sa at han "måtte tenke litt, kun derfor". Jeg ventet en dag, så spurte jeg "hvordan går det med tenkingen?" Han skrev bare, "joda men sover nå." Jeg sa "sorry, sov godt" Så sa han "ingenting og si sorry for kjære deg:) vi snakkes i morgen:)" Han tok ikke kontakt hele dagen. Jeg ventet enda en eller to dager. Så sa han "hva tenker du?". Jeg sendte en lang melding og forventet en genuin respons og forklaring, men fikk ikke det. Han skrev til slutt "svarer i morgen. må sove" Jeg ventet en dag, og spurte hva som skjedde med svaret. Han mente at han hadde blitt tatt på øvelse og hadde ikke fått ha med mobil eller noe. (på natten hadde han sjekket datingsiden). Jeg sa at det var forferdelig å vente så lenge på svar på en så seriøs melding som jeg hadde sendt. jeg sa at hvis han ikke likte meg lenger måtte han få baller til å si ifra. Jeg sa til slutt at hvis vi fremdeles skulle holde på og hvis han var villig til å gjøre det for meg, så måtte han slette profilen. Han skrev bare okei. Til min overraskelse slettet han profilen. det er to dager siden, jeg sendte han en melding og sa takk og spurte hvordan det gikk, for å komme litt på sporet igjen, men han svarer ikke. Jeg skjønner INGEN verdens ting!! Er han interressert? han må jo tydeligvis det, hvis han slettet profilen? men hvorfor snakker han ikke med meg? han virker jo overhodet ikke interressert lenger, og har tydeligvis ikke lyst å ta kontakt. Vi var innpå facebook samtidig i dag og hadde hatt masser av tid til å snakke, men nei. Jeg har en liten anelse om at han har blokkert meg på msn også. Hva skjer her?? er han alt for komplisert? burde jeg bare drite i hele situasjonen og han? jeg liker ham veldig godt, men merker dette sliter mer enn det burde. Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Drit i ham. Gjør han deg SÅ usikker allerede, så vil det neppe bli bedre senere... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 "Hi`s just not that into you" er det vel et ordtak som heter. Spar deg for og kaste bort mer tanker og tid på han nå. Det blir ikke til og ende bra. Lenke til kommentar
brukernavnkongen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Er ikke så rart du ikke skjønner noenting, det ville vel de færreste gjort i den situasjonen. Positivt: han gjorde som du sa og slettet profilen. I tillegg sender han deg endel positive meldinger. Her viser han jo tydelig interesse. Negativt: han "forsvinner" helt i perioder. Det er litt rart... Man blir gjerne veldig utilgjengelig i militæret, og det kan godt hende de tok tlf'en fra han. Pc-ene er jo felles, så de får han bruke uansett, og det er på natten de har fri, så ikke så rart han brukte den da. Nå vet han i allefall at du er interessert. Det er neppe noe vits å drukne han i flere meldinger, siden han er såpass diffus angående tilbakemeldinger uansett. Tror det beste hadde vært å bare vente til du får møtt han ansikt til ansikt, så du får noe konkret ut av han. Ta et endelig oppgjør der og da. Hvis ikke, så må du rett og slette bare glemme han, før du sliter ut deg selv. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Er ikke så rart du ikke skjønner noenting, det ville vel de færreste gjort i den situasjonen. Positivt: han gjorde som du sa og slettet profilen. I tillegg sender han deg endel positive meldinger. Her viser han jo tydelig interesse. Negativt: han "forsvinner" helt i perioder. Det er litt rart... Man blir gjerne veldig utilgjengelig i militæret, og det kan godt hende de tok tlf'en fra han. Pc-ene er jo felles, så de får han bruke uansett, og det er på natten de har fri, så ikke så rart han brukte den da. Nå vet han i allefall at du er interessert. Det er neppe noe vits å drukne han i flere meldinger, siden han er såpass diffus angående tilbakemeldinger uansett. Tror det beste hadde vært å bare vente til du får møtt han ansikt til ansikt, så du får noe konkret ut av han. Ta et endelig oppgjør der og da. Hvis ikke, så må du rett og slette bare glemme han, før du sliter ut deg selv. Han har sin egen PC da, men ja. Jeg har egentlig bare bestemt meg for å glemme ham, så får han heller legge seg flat hvis han absolutt vil ha meg (noe som er ganske så tvilsomt). Vil han møte meg nesten gang han er hjemme så vil jeg, men jeg tror ikke det skjer. Så ja, man kan trygt si at jeg er ferdig med ham nå! Igjen, takk for hjelpen og synspunktene, hjelper alltid;) Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Syns alltid det er vondt å lese slikt.. Jeg er litt kontroll-freak da, hehe.. Men samboeren min blir litt sur faktisk, hvis jeg ikke er mistenksom på han.. Haha, høres sikkert helt teit ut men.. Han er helt likens med kontroll, og jeg er også likens hvis han ikke blir mistenksom på meg.. Vi er litt rar, men vi elsker jo hverandre, og det er det som teller! Vi er to kontroll-freaks-raringer som er forelska i den andre, haha Lenke til kommentar
Spirited Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hei Vondt å lese dette, ser du ikke har det godt. Men; Må stille deg et spøtsmål; Er det virkelig han du vil ha? Eller er det mer at du har fått en fix på å følge med på hva han driver med? At han ikke går over streken og flørter med andre? Ikke noe godt tegn at du er inne og leter etter ting å ta han for. Kjenner meg igjen i noe, følger kjærsten på facebook, ser han rydder noen ganger, men han skjuler ikke noe. Og - er det sånn at du ikke tør å spørre hvorfor han har profil på Dating-sider for å slippe å bli tatt i snoking? Lenke til kommentar
Spirited Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hei igjen Lest hele føljetongen ogfølgende slår meg; Jeg tror bare han leker med deg. Han gjør hva han vil, og du er der allikevel. Lite konsekvenser for hva han gjør; er aktiv på datingsider men du vil likevel ha han. Og jeg lurer; kommer du til å slutte å kontrollere han hvis dere blir sammen? Kommer du til å stole på han? Eller vil du benytte hver mulighet til å selv gå inn på datingsider og se om han er der? Dette kommer til å slite deg i filler, vennen - la han gå og finn en du stoler på ikke vil gå bak ryggen din, selv med 'uskyldige' ting (som det ikke er) som nettdating. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Hei igjen Lest hele føljetongen ogfølgende slår meg; Jeg tror bare han leker med deg. Han gjør hva han vil, og du er der allikevel. Lite konsekvenser for hva han gjør; er aktiv på datingsider men du vil likevel ha han. Og jeg lurer; kommer du til å slutte å kontrollere han hvis dere blir sammen? Kommer du til å stole på han? Eller vil du benytte hver mulighet til å selv gå inn på datingsider og se om han er der? Dette kommer til å slite deg i filler, vennen - la han gå og finn en du stoler på ikke vil gå bak ryggen din, selv med 'uskyldige' ting (som det ikke er) som nettdating. Det er akkurat det jeg har innsett med tiden! så nå har jeg droppet ham Jeg tenker på han alt for ofte, men jeg vet det går over. Så prøver så godt jeg kan å se at det fins utallige muligheter der ute (og det utenfor en datingside, har ingen planer om å lage ny profil, vil finne meg en på en normal måte) Lenke til kommentar
brukernavnkongen Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 hehe bra, da kan vi diskutere hvordan man finner normale folk, på normale måter, på normale steder... så får du noe annet å tenke på Noen tips? Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Jeg bare håper det fins noen interessante på skolen jeg skal begynne på om noen måneder. Skal begynne å studere og komme inn i studentmiljøet så da MÅ jeg jo egentlig bare treffe noen! Jeg føler egentlig ingen gutter er normal. Jeg får hele tiden på meg at jeg velger feile gutter, men HVA er en riktig gutt da? alle har jo sine sider og måter å være på. Endret 26. mai 2010 av Nyskjerrigperen Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Er ikke meningen å være slem her, men det virker som om du føler du MÅ ha deg en kjæreste nesten umiddelbart. Det gir meg et inntrykk av at du ikke klarer deg alene, og nærmest er desperat etter en gutt. Med det i tankene, vil jeg si at dette er problemet ditt. Du bør først og fremst roe deg ned og lære deg å nyte ditt eget selskap, og bli sikker på deg selv og hva du vil ha, før du hopper ut i nye forhold uten helt å vite hva du bør forvente. Det er KUN du som kan vite hva som er en riktig gutt, men for at du skal kunne vite det så må du kjenne deg selv... Lenke til kommentar
immeziless Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Synes ikke det virker som trådstarter 'må' ha kjærste. Men kanskje litt opphengt i det for tiden siden man var i ferd med å få, eller hadde et nesten-forhold der kun en var interessert. Dessverre får man ofte heng på persjoner man vet ikke er helt 'bra' for en... man stoler ikke helt på de etc. Min forrige var av samme sort, han er sikkert super kjærste for noen andre, men for meg funket det ikke. Tok han stadig i løgner, gjerne om meg til eksen. At vi ikke hadde kontakt etc. Du-verden så mye tull jeg fant meg i . Man har ikke lyst til å være kontrollerende frik, men på et tidspunkt blir det nesten en besettelse å sjekke om noe vedkommende sa var løgn. Og man liker ikke selv måten man er på da. Liker ikke å sjekke hva typen har vært på for sider på nette, og ikke avsløre hva man har gjort. På et tidspunt må man velge bort å kontrollerere selv om man har mulighet. Men, ved et stabilt forhold vil ofte magefølelsen om at noe ikke stemmer være riktig. Hårfin balanse det her... Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Det er ikke det at jeg MÅ ha en kjæreste, for all del, jeg har hatt én kjæreste hele mitt 20 år "lange" liv. Det varte ikke i mer en 5 måneder (hvorfor jeg skrev "alle guttene var feil" var fordi jeg har holdt på med et par stk som aldri har blitt noe mer ut av). Jeg vet jeg har skrevet tidligere i tråden at tanken på å ikke ha noen er veldig skremmende og ekkel følelse, men de siste to ukene har jeg kjent litt på det å være absolutt singel, og det er faktisk den følelsen jeg er mest kjent med, har jeg funnet ut. For det er den jeg har gått lengst del av livet mitt med. Jeg vet jeg klarer meg helt fint uten en kjæreste, og det er ikke det at jeg MÅ ha en kjæreste UMIDDELBART, men heller det at jeg faktisk er veldig lei av å være singel, og prøver å holde øynene åpen. Kanskje jeg burde roe meg litt, det har jeg skjønt. Men ønsket er fremdeles sterkt. Er helt enig i hva immeziless sier, lyver de en gang, blir det som en "besettelse". Man mister tillit, og kan da bli framstilt som kontrollerende og snokete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå