Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En liten detalj som vekker oppmerksomhet

Anbefalte innlegg

Gjest olol<z

Ofte er det slik at en ting som er stor for noen, ikke nødvendigvis betyr noe for en annen. Det kan rett og slett være dette er som tidligere nevnt --> en filleting, som ikke har noen betydning what so ever.

*Det kan også være han bevisst skjermer seg selv fra din vrede du viser/utfører i din atferd mot denne gutten etter at han blir venn med en jente

(a) indirekte (mest sansynlig) (b) direkte

Sjalusi er skummelt, men med treing og realistisk nyansering av situasjonen så vil en ofte innse at det man tror ikke nødvendigvis er sant:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jepp, det stemmer det ;)

Men han er jo allerede interessert! ..tror jeg..

Tips:

Trening er viktig! Tren til du blir sliten (jogg, sykle eller hva det nå enn er som passer best for jenter).

Sliten = tanker forsvinner litt

Restituert = bedre inntrykk av egen kropp = fornøyd = BEDRE SELVTILLIT

Da framstår du mye friskere, utstråler energi og vil automatisk bli mye mer attraktiv.

Hvis du velger å sitte hjemme og kverne over situasjonen, så blir du bare sliten, trøtt og utstrålingen og humøret blir deretter.

I tillegg er en aktiv og opptatt/ "travel" jente automatisk mer attraktiv. Å være opptatt betyr ikke at du må ha noe på gang med 4 gutter, eller ha symøte med 100 av venninnene dine.

Det betyr rett og slett at du fyller dagen med noe, enten det er på egenhånd eller med andre.

Jeg fyller de fleste dagene på egenhånd; trening, skole, jobb.. men sper på litt i ny og ne med å henge med kompiser..

Dvs jeg er aktiv og opptatt, men allikevel ikke supersosial. Føler jeg får sosialisert nok gjennom skole og jobb osv..

Lenke til kommentar

jepp, det stemmer det ;)

Men han er jo allerede interessert! ..tror jeg..

Tips:

Trening er viktig! Tren til du blir sliten (jogg, sykle eller hva det nå enn er som passer best for jenter).

Sliten = tanker forsvinner litt

Restituert = bedre inntrykk av egen kropp = fornøyd = BEDRE SELVTILLIT

Da framstår du mye friskere, utstråler energi og vil automatisk bli mye mer attraktiv.

Hvis du velger å sitte hjemme og kverne over situasjonen, så blir du bare sliten, trøtt og utstrålingen og humøret blir deretter.

I tillegg er en aktiv og opptatt/ "travel" jente automatisk mer attraktiv. Å være opptatt betyr ikke at du må ha noe på gang med 4 gutter, eller ha symøte med 100 av venninnene dine.

Det betyr rett og slett at du fyller dagen med noe, enten det er på egenhånd eller med andre.

Jeg fyller de fleste dagene på egenhånd; trening, skole, jobb.. men sper på litt i ny og ne med å henge med kompiser..

Dvs jeg er aktiv og opptatt, men allikevel ikke supersosial. Føler jeg får sosialisert nok gjennom skole og jobb osv..

Jeg har hatt veldig mye problemer med magen de siste to årene, så jeg har ikke begynt å trene før nå, trener på treningssenter, jobber og er med venner, og prøver så godt jeg kan å fylle dagene. Men det er så ofte jeg blir preget av mageproblemene så jeg ender opp med å bare måtte være hjemme, og hjemme dyrker jeg tankene. Så det er en litt ond sirkel jeg egentlig er oppi.

Jeg vet at en travel jente er mer attraktivt, men siden jeg ikke er det til den graden jeg burde, så er jeg også redd for hva gutten skal synes om meg.

Lenke til kommentar

Han er i militæret. Han vet ikke hva du gjør uansett!

Enn så lenge du har problemer med magen, så får du heller holde "fasaden"!

En ting er å være travel, en annen ting er å fremstå som travel. Begge funker nok.

Uansett vil trening påvirke selvtilliten din, sånn funker bare kroppen. Prøv å pri. trening når magen spiller på lag.

Du må tenkte mindre på hva han eventuelt tror om deg, uansett hva det gjelder.

Ta heller utgangspunkt i alle hendelser som har gitt deg et inntrykk av at han er interessert. Dyrk disse.

Greier du overbevise deg selv om at han liker deg, da er mye gjort! Da er det du som har overtaket.

Endret av brukernavnkongen
Lenke til kommentar

Han er i militæret. Han vet ikke hva du gjør uansett!

Enn så lenge du har problemer med magen, så får du heller holde "fasaden"!

En ting er å være travel, en annen ting er å fremstå som travel. Begge funker nok.

Uansett vil trening påvirke selvtilliten din, sånn funker bare kroppen. Prøv å pri. trening når magen spiller på lag.

Du må tenkte mindre på hva han eventuelt tror om deg, uansett hva det gjelder.

Ta heller utgangspunkt i alle hendelser som har gitt deg et inntrykk av at han er interessert. Dyrk disse.

Greier du overbevise deg selv om at han liker deg, da er mye gjort! Da er det du som har overtaket.

NÅ er han i militæret, men senere er han ikke det, og vil da se meg bedre.

Men jeg skjønner hva du sier. Jeg klarer ikke helt å overbevise meg selv nå lenger da, han har ikke kontaktet meg på en stund. Sendte en melding i går, men den svarte han aldri på.

Siste han gjor når han så meg, var å si at han kom hjem igjen om bare et par dager, kysset på meg, og gikk. Etter det har vi ikke snakket sammen. Dette var tidlig søndag. Jeg skjønner ingenting.

Lenke til kommentar

Jeg fant faktisk ut hvem de to jentene var. De var fra møteplassen.no, dette fant jeg faktisk ut ved en tilfeldighet. Det må ha vært grunnen til at han fjernet dem.

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Burde jeg spørre han, eller virker det litt sykt? kjenner meg veldig såret og litt redd.

Lenke til kommentar

Nei, du må ta deg sammen følelsesmessig.

Du må ikke konfrontere han med at du sjekker slike ting. Jeg hadde syntes at det var søtt, men noen blir nok skremt av dette.

Se det fra motsatt side; hvis en gutt hadde sjekket opp slike ting om deg, ville du ikke blitt litt skremt?

Enn så lenge dere ikke er offisielt sammen, så MÅ DU IKKE LA HAN PÅVIRKE DEG SÅ MYE..

Uansett hva det koster så må du holde fasaden inntil dere er sammen.

Vet ikke om jeg kan gi noe bedre råd.. Men selvdisiplin er et stikkord tydeligvis.

Skjønner at det er tungt.

Det at han henger på nettdating sider er jo et rimelig klart tegn på at han vil ha noe seriøst. Han sliter nok med å skaffe seg tilgang på seriøse jenter i "real life".. One night stands skaffer man på byen, ikke på nettet vil jeg tro..

Jeg henger ikke på nettdating. Det tror jeg ville vært siste utvei, om jeg ALDRI skulle hatt noen sjangs på jenter jeg traff til vanlig..

Kanskje det da hjelper om du er litt mer pågående, noe du tydeligvis ikke har vært hittil. Hadde du vært pågående fra starten ville det vært desperat, men det har gått lang tid.

Jeg ville gått all-in nå. Sats alt. Hva nå enn det måtte bety i dine øyne!

Endret av brukernavnkongen
Lenke til kommentar

Nei, du må ta deg sammen følelsesmessig.

Du må ikke konfrontere han med at du sjekker slike ting. Jeg hadde syntes at det var søtt, men noen blir nok skremt av dette.

Se det fra motsatt side; hvis en gutt hadde sjekket opp slike ting om deg, ville du ikke blitt litt skremt?

Enn så lenge dere ikke er offisielt sammen, så MÅ DU IKKE LA HAN PÅVIRKE DEG SÅ MYE..

Uansett hva det koster så må du holde fasaden inntil dere er sammen.

Vet ikke om jeg kan gi noe bedre råd.. Men selvdisiplin er et stikkord tydeligvis.

Skjønner at det er tungt.

Det at han henger på nettdating sider er jo et rimelig klart tegn på at han vil ha noe seriøst. Han sliter nok med å skaffe seg tilgang på seriøse jenter i "real life".. One night stands skaffer man på byen, ikke på nettet vil jeg tro..

Jeg henger ikke på nettdating. Det tror jeg ville vært siste utvei, om jeg ALDRI skulle hatt noen sjangs på jenter jeg traff til vanlig..

Kanskje det da hjelper om du er litt mer pågående, noe du tydeligvis ikke har vært hittil. Hadde du vært pågående fra starten ville det vært desperat, men det har gått lang tid.

Jeg ville gått all-in nå. Sats alt. Hva nå enn det måtte bety i dine øyne!

Jeg hadde ikke hatt noe i mot at han gjor det mot meg. Da ville jeg heller skjønt hvor mye jeg faktisk betyr for han. Men, folk er jo forskjellig, så jeg skal ikke si det til han om ikke det blir nødvendig. Men har inderlig lyst å bare spørre.

Jeg sendte han en melding og spurte om han ikke var interressert lenger. Han har ikke svart.

Men jeg skjønner ikke hva han har på en datingside å gjøre når han har meg? da leter han tydeligvis etter noen andre/annet bedre enn meg? Hun ene var fra Oslo, og han skal til Oslo i et par måneder om noen få dager.

Jeg trodde ærlig talt ikke jeg skulle reagere så sterkt på om vi ikke ble noe av. Jeg klarer ikke helt ta meg sammen.

Mer pågående, mener du å snakke til han oftere og sånn? Jeg har ikke snakket med han på 4 dager. Han har ikke kontaktet meg, så jeg bare går utifra at han ikke vil snakke med meg, så jeg har ikke kontaktet han heller.

Lenke til kommentar

Den meldingen du sendte var ikke helt bra. Beklager å si det, men en anelse desperasjon i den meldingen dessverre. Han merker nok dette. Ingen gutter som greier å svare på slike sms-er..

MEN siden du allerede har sendt den, så ville jeg bare fortsatt. Du har ingenting å tape nå.

Han har skjønt at du liker han meget godt. Da kan du like godt bare mase en stund fremover.

Skjer det ingen respons fra han, så kutter du det helt, og satser på at han kommer tilbake til deg igjen når han ser at du ikke "bryr" deg.

Med pågående mente jeg;

- ikke send sms! Ring han (aller helst møt han). Spør: er du med ut/spise/gå tur etc fredag klokken da og da. HELT KONKRET.

Eller rett og slett bare ring han for å prate.. over tlf kunne du eventuelt spurt han om det samme du spurte om på sms.

Poenget er litt at du må være mer konkret. Samtidig så er mange gutter, hvertfall jeg, noe slappe på meldinger og sånt. Du får mer ut av oss om du ringer.. sånn er det bare.

Gutta klarer ikke brette ut alt på sms. Hvis du får de i riktig stemning derimot, så renner det meste ut av kjeften.

Lenke til kommentar

Den meldingen du sendte var ikke helt bra. Beklager å si det, men en anelse desperasjon i den meldingen dessverre. Han merker nok dette. Ingen gutter som greier å svare på slike sms-er..

MEN siden du allerede har sendt den, så ville jeg bare fortsatt. Du har ingenting å tape nå.

Han har skjønt at du liker han meget godt. Da kan du like godt bare mase en stund fremover.

Skjer det ingen respons fra han, så kutter du det helt, og satser på at han kommer tilbake til deg igjen når han ser at du ikke "bryr" deg.

Med pågående mente jeg;

- ikke send sms! Ring han (aller helst møt han). Spør: er du med ut/spise/gå tur etc fredag klokken da og da. HELT KONKRET.

Eller rett og slett bare ring han for å prate.. over tlf kunne du eventuelt spurt han om det samme du spurte om på sms.

Poenget er litt at du må være mer konkret. Samtidig så er mange gutter, hvertfall jeg, noe slappe på meldinger og sånt. Du får mer ut av oss om du ringer.. sånn er det bare.

Gutta klarer ikke brette ut alt på sms. Hvis du får de i riktig stemning derimot, så renner det meste ut av kjeften.

Oisann. det ville vært dumt å si at han skal glemme meldingen nå da sikkert? Ville det vært bedre visst jeg prøvde å ringe han nå? Eller skal jeg bare vente?

Lenke til kommentar

Vent noen dager på svar.. ta d helt med ro.. hun jeg tekster med bruker en evighet å svare av og til..

når jeg tror det er som verst og er over.. så plutselig tikker det inn en positiv melding sent på kvelden flere dager etterpå..

Jeg hadde ventet 3 dager (alle gode ting er 3 ikke sant?), så hadde jeg ringt ham og prøvd å dra han med på et helt konkret opplegg. MÅ være konkret, da er det vanskeligere å avfeie..

Lat som du ikke har sendt meldingen, ikke nevn den. Hvis han ved neste anledning spør hva du mente, så sier du bare "åja, den ja, den hadde jeg helt glemt... elns".

Lenke til kommentar

Vent noen dager på svar.. ta d helt med ro.. hun jeg tekster med bruker en evighet å svare av og til..

når jeg tror det er som verst og er over.. så plutselig tikker det inn en positiv melding sent på kvelden flere dager etterpå..

Jeg hadde ventet 3 dager (alle gode ting er 3 ikke sant?), så hadde jeg ringt ham og prøvd å dra han med på et helt konkret opplegg. MÅ være konkret, da er det vanskeligere å avfeie..

Lat som du ikke har sendt meldingen, ikke nevn den. Hvis han ved neste anledning spør hva du mente, så sier du bare "åja, den ja, den hadde jeg helt glemt... elns".

Jeg har så dårlig tolmodighet skjønner du. Og ang det med mageproblemene, så er deler av det grunnet følelser. Jeg har for mye syreproduksjon i magen, og når enten noe gale skjer, eller noe veldig gøy skjer så påvirkes magen og jeg blir dårlig og klarer ikke spise. Sånn er det akkurat nå. Det roer seg ikke før jeg vet noe sikkert.. det gir enda mer utolmodighet.

Men joda, jeg skal prøve så godt jeg kan å vente.

Men hvis han ikke svarer eller gir noe tegn fra seg etter 3 dager?

Takk for all hjelpen forresten! trenger å høre litt sånn fra en gutt. Jeg har vanskelig av og til for å skjønne hva jeg gjør rett og galt. Kanskje det var derfor siste forhold gikk ryken.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg kan bare svare for meg selv. Alle gutter er forskjellige.

Enten så gir han lyd fra seg innen tre dager, eller så gjør han det ikke.

Kanskje han også spiller kostbar, som endel jenter gjør til min store frustrasjon.

Da blir din oppgave å vise at du gir blaffen i at han spiller kostbar..

Poenget er at du må la det gå endel tid, så får han kanskje redusert inntrykket av at du er litt desperat..

Derfor sier jeg 3 dager (minst). Jo lengre du venter desto bedre egentlig. Men over en uke trenger du ikke vente.

MEN når du tar kontakt med han neste gang, så MÅ det være tlf eller face2face.

Hvis han dog skulle besvare sms-en din før du tar kontakt på tlf, så kan du gjerne fortsette med sms-inga. Hvis han ikke tar kontakt, så er det liten vits å fortsette med sms-er, da må du gå hardere til verks... hvis du vil få noe ut av dette..

Lenke til kommentar

Jeg velter ikke meg selv i egen misnøye. Jeg er dritlei av at jeg er sånn og som brukernavnkongen sa, så prøver jeg så godt jeg kan å komme meg ut av det. Jeg har ikke alltid vært "avhenging" av å ha en kjæreste, jeg har hatt EN kjæreste i en liten periode av livet mitt. Han viste seg og ikke være så glad i meg alikevel. og som alle andre mennesker så har jeg også lyst å føle at en annen person er forelsket og glad i meg.

Jeg setter ikke ALT ansvar på gutten, om det er noe jeg gjør, så er det å gi han frihet. Eksen min var jeg nesten ikke med en gang, for jeg var så redd for å "kvele" han. Likevel var det noe jeg gjor feil.

Og du kan ikke komme å si etter et par poster på et forum at jeg ikke er kjærestemateriale, du kjenner meg ikke overhodet.

Edit: Jeg har heller ALDRI nevnt at folk har det så mye lettere enn meg og at verden er urettferdig, du er jo bare helt usaklig. Istedenfor å faktisk komme med råd, du som tydeligvis var komt deg ut av "samme situasjon", så velger du å angripe.

Det var ikke ment som noe angrep på deg, bare mine tanker og erfaringer med nevnte type jenter.

Jeg mente ikke at du var akkurat sånn også. Som du så riktig påpeker, har jeg bare lest et par innlegg av deg, så jeg kjenner deg ikke.

Bra at du er interessert i å forbedre deg på det området, det har ikke de jeg har møtt vært.

Jeg er sikker på at du vil bli en veldig attraktiv frøken på dine litt eldre dager.

Jeg vil tippe at du er 18-20 år, siden du holder på med en som er i militæret. Da er du fortsatt ung, og har (nesten) hele livet foran deg:)

Jeg var fortsatt veldig usikker og innesluttet da jeg var 21-22 år, og har hovedsaklig forbedret meg de siste 4 årene. Jeg er enda ikke der jeg vil være, men det er en formidabel forskjell på meg nå og for 5 år siden!

Å gi noen tips er lite vits, du har nok hørt de alle før. Er sikkert dessuten flere av de som ikke hjelper for deg, siden du er jente, og har litt andre problemer enn jeg hadde.

Dessuten har jeg en tendens til å skrive fryktelig langt når jeg først begynner, så du hadde nok ikke orka å lese alt uansett.

Lykke til med typen!

Forresten, et lite tips kan jeg gi deg, og det er prøv å lær noe av feilene du gjør. Hvis du lærer noe av feilene dine, er sjansen mye mindre for at du gjør de samme tingene om og om igjen. Det er ikke like lett bestandig, men prøv så godt du kan å finne ut av det:)

Endret av audunk
Lenke til kommentar

Det var ikke ment som noe angrep på deg, bare mine tanker og erfaringer med nevnte type jenter.

Jeg mente ikke at du var akkurat sånn også. Som du så riktig påpeker, har jeg bare lest et par innlegg av deg, så jeg kjenner deg ikke.

Bra at du er interessert i å forbedre deg på det området, det har ikke de jeg har møtt vært.

Jeg er sikker på at du vil bli en veldig attraktiv frøken på dine litt eldre dager.

Jeg vil tippe at du er 18-20 år, siden du holder på med en som er i militæret. Da er du fortsatt ung, og har (nesten) hele livet foran deg:)

Jeg var fortsatt veldig usikker og innesluttet da jeg var 21-22 år, og har hovedsaklig forbedret meg de siste 4 årene. Jeg er enda ikke der jeg vil være, men det er en formidabel forskjell på meg nå og for 5 år siden!

Å gi noen tips er lite vits, du har nok hørt de alle før. Er sikkert dessuten flere av de som ikke hjelper for deg, siden du er jente, og har litt andre problemer enn jeg hadde.

Dessuten har jeg en tendens til å skrive fryktelig langt når jeg først begynner, så du hadde nok ikke orka å lese alt uansett.

Lykke til med typen!

Forresten, et lite tips kan jeg gi deg, og det er prøv å lær noe av feilene du gjør. Hvis du lærer noe av feilene dine, er sjansen mye mindre for at du gjør de samme tingene om og om igjen. Det er ikke like lett bestandig, men prøv så godt du kan å finne ut av det:)

Det er ikke så lett og lære av feil hvis man ikke vet hva som utgjor forskjellen. Jeg tenkte at når forrige kjæreste slo opp, så skulle jeg bli annerledes neste gang, og ikke oppføre som jeg hadde gjort. Men jeg gjør tydeligvis akkurat det samme igjen, men jeg skjønner ikke HVA det er jeg gjør som gjør det, hvis du skjønner?

men joda, prøver selvfølgelig.

Ja jeg er 20 år, han er 22. Det er allerede en stor forskjell på meg faktisk enn fra f.eks. ungdomskolen, eller første klasse på vgs. Var megasjenert, og turde ikke se folk i øynene en gang. Så jeg vet jeg har komt meg veldig langt, men at jeg også har veldig langt igjen.

Lenke til kommentar

Du jeg har faktisk enda et tips til deg..!

Hvis det ikke funker for deg å trene, så kan du rett og slett gå en tur.

Da jeg hadde det som verst, dvs omtrent var "besatt" av en jente, så var det mye bedre å reflektere ute i frisk luft, enn å sitte hjemme og tenke.

I de verste periodene var det vanskelig å konsentrere seg, sove osv.. alt var bare trist og leit. Tenkte ikke på noe annet enn; hva betydde det og det og det? hva gjør hun nå? hva tenker hun nå? hvor er hun nå osv... ble jo helt ødelagt av dette tilslutt..

Da gikk jeg rett og slett tur av og til. Gjerne til et utsiktspunkt over byen der jeg bor. Da får man litt trim og frisk luft. Så satt jeg heller der, så på utsikten og tenkte.

Mye lettere å omstille seg til positive tanker i slike omgivelser, enn alene foran tv-en hjemme.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Du jeg har faktisk enda et tips til deg..!

Hvis det ikke funker for deg å trene, så kan du rett og slett gå en tur.

Da jeg hadde det som verst, dvs omtrent var "besatt" av en jente, så var det mye bedre å reflektere ute i frisk luft, enn å sitte hjemme og tenke.

I de verste periodene var det vanskelig å konsentrere seg, sove osv.. alt var bare trist og leit. Tenkte ikke på noe annet enn; hva betydde det og det og det? hva gjør hun nå? hva tenker hun nå? hvor er hun nå osv... ble jo helt ødelagt av dette tilslutt..

Da gikk jeg rett og slett tur av og til. Gjerne til et utsiktspunkt over byen der jeg bor. Da får man litt trim og frisk luft. Så satt jeg heller der, så på utsikten og tenkte.

Mye lettere å omstille seg til positive tanker i slike omgivelser, enn alene foran tv-en hjemme.

Lykke til!

Skjønner hva du mener!

Men du et spørsmål til som jeg egentlig allerede vet svaret på. haha.

Hadde det vært sykt hvis jeg faktisk sendte en privat melding på face til den ene jenten og spurt om de snakket sammen? prøve å få det til å høres litt uskyldig ut?

Ikke en sånn sint melding til henne altså (om at det er hennes feil og sånn haha), bare spørre fint, og si at jeg må vite om jeg skal droppe han eller ikke, skjønner?

Lenke til kommentar

Oi hehehe.. :)

For å være ærlig, så ja, det hadde vært sykt.

Dette må du for all del IKKE gjøre!!!!!

Han kommer til å få vite dette før eller senere.

Det der er mye verre enn å registrere at hun jenta har lagt ham til på facebook. Det synes jeg bare var sjarmerende, fordi det viser hvor mye han betyr for deg.

Men dette du tenker på nå, det er fysisk kontroll. Det er noe alle hater. Det er slik moren hans drev på med da han var 15 år og smuglet ølflasker i sekken.

Jeg skjønner godt at du ønsker, men fra hans ståsted vil jo dette være uforståelig og skremmende. Da tenker han; "hvis hun er slik nå, hvordan blir det i et forhold da?"

Du må bare slappe helt av og tenke at hun ikke har noen betydning, enn så lenge..

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg lest hele tråden.

Men jeg pleier noen ganger og slette sånne "*** har blitt venn med ***"

Og det er ikke av den grunn at jeg er redd for/ikke vill vise at jeg er venn med den personen.

Har faktisk ikke tenkt på i det hele tatt at folk tenker at det er derfor. Men så er jeg en person som ikke analyserer folk i det hele tatt omtrent.

Grunnen til at jeg gjør det er vell rett og slett fordi jeg liker å ha veggen ryddig med annen informasjon enn "har blitt venner med" eller "har blitt med i gruppe"

Lenke til kommentar

Oi hehehe.. :)

For å være ærlig, så ja, det hadde vært sykt.

Dette må du for all del IKKE gjøre!!!!!

Han kommer til å få vite dette før eller senere.

Det der er mye verre enn å registrere at hun jenta har lagt ham til på facebook. Det synes jeg bare var sjarmerende, fordi det viser hvor mye han betyr for deg.

Men dette du tenker på nå, det er fysisk kontroll. Det er noe alle hater. Det er slik moren hans drev på med da han var 15 år og smuglet ølflasker i sekken.

Jeg skjønner godt at du ønsker, men fra hans ståsted vil jo dette være uforståelig og skremmende. Da tenker han; "hvis hun er slik nå, hvordan blir det i et forhold da?"

Du må bare slappe helt av og tenke at hun ikke har noen betydning, enn så lenge..

men da gjør jeg ikke det :)

jeg er ikke helt overbevist om at de ikke har noen betydning da. men vi får vel se hvordan det går :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...