MagnusEr Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hei! Min første post her på forumet! Vet ikke om dette er riktig kategori, men prøver alikevel. Jeg er en gutt på 15 som prøver å finne et i Hamar å spille med bandet mitt. Noen som har forslag? Alt er nyttig! Hva burde jeg gå etter? Bomberom? Kjeller? Takk. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hei, Ungdomsklubben på Koigen har øvingslokale. Vet ikke hva den heter....google it! :-) Lenke til kommentar
MagnusEr Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Hei, Ungdomsklubben på Koigen har øvingslokale. Vet ikke hva den heter....google it! :-) Seaside! Har spilt der før, men det blir for mye stress med øvingstider osv... Vil helst ha et sted vi kan gjøre hva vi vil. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Seaside...stemmer. Bomberom sier du. Kanskje du snakker med skoler i områdene rundt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Grav dere et hull. Lunt og varmt. Nei, jeg vet ikke jeg. Hvilken skole går du/dere på? Er fra Hamar selv. Lenke til kommentar
MagnusEr Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Grav dere et hull. Lunt og varmt. Nei, jeg vet ikke jeg. Hvilken skole går du/dere på? Er fra Hamar selv. Jeg går på Steinerskolen, mens de andre går på Børstad Ungdomsskole. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå