Gå til innhold

HTC Desire VS HTC HD 2

HTC Desire VS HTC HD 2  

28 stemmer

1. 1. Hvilken er best ?

• HTC Desire
      26
    • HTC HD 2
      2

Anbefalte innlegg

Hei, jeg var veldig nær og bestille desire men så at det lagget u menyene. jeg vil helst ha en som går helt smooth. på Elkjøp testet jeg en desire og menyene reagerte veldig tregt i forhold til Hero

Så jeg begynte og se på HTC HD 2 .

Hvilken mener dere er best ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rart, de fleste som har Desire hevder at det er en svært glatt og responsiv brukeroppevelse. Kanskje det var noe galt med den du prøvde på Elkjøp? Hadde den animert bakgrunnsbilde?

HD2 skal visstnok være et beist av en telefon, i ordets mest positive betydning. Det er imidlertid en Windows-telefon, så vær klar over at Desire og HD2 er ulike slik sett. Windows har ikke det samme utvalget av programvare tilgjengelig for nedlasting som Android har. HD2 er antakelig den beste business-telefonen av de to (eller?), mens Desire antakelig er bedre til allround-bruk, inkl. underholdning og fritid. Desire er ikke så rent ulik en iPhone, bare med bedre hardware og annet OS (Android har heller ikke samme utvalget av programvare som iPhone).

Ta det jeg sier med en klype salt, jeg er ikke noen ekspert på Windows Mobile. Jeg ville imidlertid helt klart ha valgt Desire selv, uten at det nødvendigvis er noe du behøver å la påvirke deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg var veldig nær og bestille desire men så at det lagget u menyene. jeg vil helst ha en som går helt smooth. på Elkjøp testet jeg en desire og menyene reagerte veldig tregt i forhold til Hero

Så jeg begynte og se på HTC HD 2 .

Hvilken mener dere er best ?

Desire lagger ikke- ikke min ihvertfall. HD2 er vel en glimrende telefon, men jeg ville ikke hatt en Windows mobil nå.

CD

Lenke til kommentar

Merk at HD2 kjører WinMo 6.5, og ikke får en offisiell oppgradering til Windows Phone 7. Desire kommer derimot med Android 2.1 som per i dag er siste lanserte Android-versjon, og er langt bedre i bruk både for vanlige brukere og power users enn WinMo. Unntaket er hvis du har et exchange-opsette på jobben du skal nytte telefonen tett til. På mail og exchange er WinMo bedre.

Forøvrig så vil Desire *sannsynligvis* få oppdaternger til nyere versjoner av Android også, ettersom HTC så vidt jeg vet ikke har noen ny supermodell klar for Europa med det første, og de vil sakke akterut i forhold til konkurrentene dersom deres gjeldende toppmodell ikke har siste versjon.

Jeg merker forøvrig heller ikke lagg, det har skjedd et par ganger at det har hakket bittelitt, men om mailsjekkingen slår inn samtidig som jeg installerer et program og har Spotify kjørende i bakgrunnen tåler jeg det de sjeldne gangene det skjer. Det er snakk om "lagg" på langt under ett sekund her.

Lenke til kommentar

Rart, de fleste som har Desire hevder at det er en svært glatt og responsiv brukeroppevelse. Kanskje det var noe galt med den du prøvde på Elkjøp? Hadde den animert bakgrunnsbilde?

HD2 skal visstnok være et beist av en telefon, i ordets mest positive betydning. Det er imidlertid en Windows-telefon, så vær klar over at Desire og HD2 er ulike slik sett. Windows har ikke det samme utvalget av programvare tilgjengelig for nedlasting som Android har. HD2 er antakelig den beste business-telefonen av de to (eller?), mens Desire antakelig er bedre til allround-bruk, inkl. underholdning og fritid. Desire er ikke så rent ulik en iPhone, bare med bedre hardware og annet OS (Android har heller ikke samme utvalget av programvare som iPhone).

Ta det jeg sier med en klype salt, jeg er ikke noen ekspert på Windows Mobile. Jeg ville imidlertid helt klart ha valgt Desire selv, uten at det nødvendigvis er noe du behøver å la påvirke deg.

Takk, godt svar :)

jeg kommer til og bruke telefonen til apps, nett melinger, ringing o.s.v

Så ettersom det jeg forstår så har Android bedre service enn winmo ?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Mens vi er inne på temaet om Desire og HD2, så har jeg sendt inn min HD2 til reparasjon og de klarer ikke å fikse denne. De sa at mandag sender de en ny, men tydeligvis får jeg en HTC Desire. Men de sa ikke noe om det var Desire, Desire Z, eller Desire HD.

Men, opplysningene jeg fikk var at de hadde sett på HTC produkter og at den som hadde mest lik spesifikasjoner, altså Desire får jeg. Men de sa at jeg får en som er verdt 5000,' noe den gamleste Desire ikke er verdt, men derimot Desire HD er. Noen tanker om hvilken jeg får?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...