Gjest Anonym Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Først: 1) Nei, jeg ska'kke skryte på meg noe. Da hadde jeg ikke skrevet anonymt her, kan du si. 2) Jada, det er sikkert et ganske standard spørsmål, men gode svar har likevel vært vanskelige å finne. Gode linker er selvsagt like bra som konkrete svar på det jeg spør om :-) Anyway. Jeg er gutten, for ordens skyld. Jeg har fått meg ny frøken, begge i slutten av tenårene, og vi har nå tatt det til soverommet. Er imidlertid et problem: Jenta er for trang, eventuelt jeg for stor, og sistnevnte tror jeg i hvert fall ikke alene er grunnen. Vi har begge hatt andre partnere tidligere, så det er ikke tema i det hele tatt. Vi har holdt på lenge med forspill, i hvert fall over halvtimen hver eneste gang, hvorav hun har fått minst like mye oppmerksomhet for meg. Vi gutta trenger liksom ikke helt den oppvarmingen jenter setter pris på uansett. Men, uansett hvor mye vi vil - Uansett hvor klar både hun og jeg er - Er det ikke sjans i havet. Nå sitter vel ikke jeg direkte med noe monster heller, hverken i lengden eller bredden, det er vel snaut 20, mens jeg ikke aner bredden. Jenta har aldri hatt noe problem med å være for trang før. Jeg har heller ikke hatt noe problem med å være for stor heller, annet enn med to som ble "deflowered", som det heter, men det er jo noe annet. Hun forstår det heller ikke, for hun mener selv hun er mer enn klar, og hun slapper av i musklene rundt åpningen. Det virker ikke som om hun naturlig blir videre av at vi prøver flere ganger, og jeg kan jo ikke akkurat gjøre noe med mine forutsetninger. Vi har prøvd flere ganger etter langt forspill, men det funker ikke. Har klart å komme inn i henne et par ganger, men da har jeg sett og merket at hun ikke har det godt, og da er det selvsagt helt uaktuelt å gjennomføre noe. Så, er det noen som har noen tips? Gutter som jenter, for jeg antar andre også har vært borti dette problemet. Ja, jeg er klar over at skjeden skal være ekstremt elastisk, siden det skal kunne komme kidz gjennom den, men teori som sier at det er tilfelle hjelper meg dessverre lite. På forhånd takk! :-) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Noen jenter har veldig trang skjede og selv om de er skikkelig tent så er det problematisk med penetrering. Hvis det er problematisk så tror jeg at man skal ta en tur til en gynekolog. Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Takk for svar. Litt av problemet her er jo at hun har hatt andre partnere tidligere, uten at dette engang har vært tema. Jeg har sånn sett også det. At det plutselig blir problematisk nå er jo helt umulig å forstå, sånn sett, med mindre både hun og jeg har klart å velge hhv. de minste og de større frem til nå. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det kan nok vere ein idé å ta eit legebesøk. Er nok meir utbredt enn ein kan tro. Eg veit ikkje korleis det er med jenter, men gutar får jo hydrakortison mot trang forhud. Mogleg jenter óg kan få dette. Det må nyttast i ein periode iallefall for gutar, så vart huden meir elastisk. Men høyr med lege, eg har verkeleg ingen peiling korleis dette kan gjerast på jenter. Men det er somsagt sikkert mykje meir utbredt enn ein tror, og løysinga er sikkert enkelt. Om det så krever eit lite inngrep. Om det skulle gjere det, er det jo naturlegvis frivillig, så ikkje stress det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Regner med at glidemiddel er prøvd ut? Hva med fingring da? Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det kan nok vere ein idé å ta eit legebesøk. Er nok meir utbredt enn ein kan tro. Eg veit ikkje korleis det er med jenter, men gutar får jo hydrakortison mot trang forhud. Mogleg jenter óg kan få dette. Det må nyttast i ein periode iallefall for gutar, så vart huden meir elastisk. Men høyr med lege, eg har verkeleg ingen peiling korleis dette kan gjerast på jenter. Men det er somsagt sikkert mykje meir utbredt enn ein tror, og løysinga er sikkert enkelt. Om det så krever eit lite inngrep. Om det skulle gjere det, er det jo naturlegvis frivillig, så ikkje stress det. Takk for svar igjen. Ja, det blir nok en legetur. Nå har jo jeg selv blitt operert pga. trang forhud, siden hydrokortison ikke hjalp, så det får vel hun også gro seg litt baller (helst ikke bokstavelig) og ta turen dit selv. Jenter er vel på slike sjekker iblant uansett. Slik det er nå funker det jo ikke, og i lengden fungerer jo heller ikke forholdet om situasjonen er slik, så legebesøk blir det nok. Forresten: Le deg/dere gjerne ihjel av ironien i at jeg allerede har blitt operert for å være trang der nede. Jeg holder på å gå i gulvet i latter av det selv :-) Ah, Guuud, for et ødelagt par vi er om vi begge må opereres nedentil :-) @Blåbær: Glidemidedl er prøvd ut, og hjelper lite. Gjør det litt lettere å komme inn, men det er fortsatt vondt som et helvete for henne når jeg først har kommet inn, i hvert fall etter en stund. Om mulighetene for sex avhenger av at jeg er villig til å komme sykt fort eller påføre henne smerte, får vi prøve å finne andre løsninger. Fingring går ok. Det går sånn sett å få inn to fingre, selv om det da er ekstremt trangt rundt, men det er mulig bare det er vått nok der. Det er bare staken det er et så stort problem med at det ikke er gjennomførbart. Når jeg leser det jeg skriver selv nå tyder vel sånn sett en del på at det er psykisk hos henne at hun lukker seg litt - Possibly fordi jeg tydeligvis med god margin er størst av de hun har hatt hittil - Enten dette er bevisst eller underbevisst. Hun hevder hun ikke merker at noe sånt skjer, men then again, jenter er vel ikke helt til å stole på når de loverloverlover at ting stemmer :-) Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvis det er trangt med to fingre så har du enten trollhender, eller hu er sykt trang. Tipper det siste. :!: Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvis det er trangt med to fingre så har du enten trollhender, eller hu er sykt trang. Tipper det siste. :!: Er nok sistnevnte, for jeg er langt fra noen røff machomann, om jeg skal si det selv :-) Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Vel, her snakker jeg av erfaring. Eksen var for trang for meg (hun var TRANG og jeg er ENORM!!!). Jeg klarte såvidt å få inn to fingre i ho. Prøvde aldri glidemiddel fordi hun var kjip. Jeg tror hun hadde vaginalisme, og det må du passe på at damen din ikke får! Ikke "tving deg inn"! Jeg tipper hun lyver om sine tidligere strabaser. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Husk at "å gro" er et intransitivt verb. Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Vel, her snakker jeg av erfaring. Eksen var for trang for meg (hun var TRANG og jeg er ENORM!!!). Jeg klarte såvidt å få inn to fingre i ho. Prøvde aldri glidemiddel fordi hun var kjip. Jeg tror hun hadde vaginalisme, og det må du passe på at damen din ikke får! Ikke "tving deg inn"! Jeg tipper hun lyver om sine tidligere strabaser. Nei, er nettopp det - Merker at hun ikke har det godt de gangene jeg faktisk kommer inn, og da skjer det ikke at jeg fortsetter. Skal jo ikke skade henne heller. Er jo mulig hun har vaginalisme, og hun får vel ta en tur til legen. Er selvsagt en viss mulighet for at hun lyver om det. Jeg vet hun har hatt et par typer i tiden jeg har kjent henne, før det ble noe mellom henne og meg, men kan selvsagt ikke vite om det faktisk har gått så langt med dem uansett. I så fall en liten jackpot, men med en høy pris. Uansett er hovedspørsmålet mitt fortsatt hvorvidt det er noen måte å få dette til å bedre seg på annet enn eventuell kirurgi eller ikke. Hadde vært greit å vite, i så fall, og jeg tenker en del andre også har vært borti problemet. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Har aldri hørt om kirurgi som løsning på problemet. Eneste jeg kan tenke meg er øvelser for å "utvide". Eller leve uten. Jeg (og eksen) klarte ikke det. Fraværet av nærheten gjorde at vi (hun) krangla mye. Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Nei, det har ikke jeg heller, men må vel være en eller annen måte å ordne det på. Apropos øvelser: Er sånn sett akkurat det jeg er ute etter. Leser at du og dama ikke hadde all verdens hell med å ordne det, men siden du nevner øvelser: Aner du noe om det? Å leve uten er nok ikke særlig aktuelt. Er snakk om to tenåringer, som begge er så frustrerte over at det ikke funker at det sannsynligvis ikke er mulig uten. Hadde ingen av oss hatt oss før og slikt, hadde det kanskje gått, men savnet blir nok så stort at det raskt går utover forholdet. Skal ikke akkurat skryte på meg at kjærligheten over tid fullstendig kan overskygge såpass grunnleggende behov som det for sex ;-) Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kjærlighet uten sex hører til i Disneyfilmer. Øvelser er vel mer for å lukke igjen, hvis problemet hadde vært omvendt (altfor romslig). Vagina er elastisk, så å eskalere med stadig større objekter over tid kan være en løsning. Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Ja, da blir nok sistnevnte metode å foretrekke, tenker jeg. Som du sier, kjærlighet uten sex hører tl i disneyfilmer, det er ike aktuelt eller mulig her :-) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Hadde det helt likt selv de 15-20 første gangene jeg hadde sex, men det gikk jo over etter hvert. Vi løste det med glidemiddel, og at han tok seg veldig god tid når han skulle trenge inn i meg. Dytte den litt sånn gradvis, på en måte. Når en først er forbi inngangen, er det som regel ikke noe stress, for det er der det er trangest. Forresten heter det ikke vaginalisme, men vaginisme, og det finnes behandling for dette. Du kan lese litt om det her. Uansett slipper hun neppe unna et legebesøk. Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Takk for svar. Ja, vi har vel prøvd en 10-12 ganger eller noe slikt, men det er mest at det ikke har gått fremover som er problemet. Hadde det i hvert fall vært antydninger til at det gikk rett vei, hadde det vært lettere å prøve igjen og igjen og igjen til det ble lettere. Men for all del, mulig det er en ørliten bedring og at vi bare må prøve ekstremt mange ganger før det går. Som sagt går det i teorien an nå også, i hvert fall iblant, men da gjør det vondt for henne, og da er det selvsagt uaktuelt. Det er mulig det er snakk om vaginisme (takk for linken, forresten), det er bare det at hun ikke har hatt lignende problemer før. Det tyder vel på at det er psykologisk - Eller at hun lyver om tidligere erfaring. Ingen av delene ville sånn sett vært bra. Men da lukter det nok i hvert fall legebesøk :-) Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Yo! Tenkte bare jeg kunne slenge inn dette: Det gikk til slutt. Etter å ha øvd en god stund, kan du si, går det nå endelig. Første tre-fire gangene jeg faktisk kom meg ordentlig inn i jenta gikk det såpass langt at jenta blødde litt, og selv om hun sa det ikke gjorde noe vondt var det selvsagt nok til at jeg lot være - men nå er det i ferd med å gå fra vondt til godt for begge :-) Fortsatt går det ikke med hele, men det går seg til, og det virker som det er bra for henne også, og nå er det ikke akkurat noe problem å la det gå gradvis bedre. Uansett, jeg overlevde utrolig nok to og en halv måned uten sex, og virker som det var verdt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå