Sjonke Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hei! Har googlet en del og søkt på dette forumet, men jeg blir ikke klok på hvorvidt Halo Reach kommer til å være sonefritt, regionuavhengig og så videre eller hva det nå heter. Er dette noe som vites enda? Jeg har en ung kjenning som dør på seg hvis han ikke får tak i Legendary Edition. På forhånd takk, Sjonke Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Så vidt jeg klarer å finne ut blir det nok soner. Du... øh... "den unge kjenningen din" får håpe Legendary kommer til Norge også etterhvert. Endret 9. mai 2010 av thecrow77 Lenke til kommentar
Sjonke Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Xbox 360 er en flott maskin, men den bråker for mye til at jeg holder ut å spille på den. Så her er det snakk om en reell ung kjenning Takk for svar! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 , men den bråker for mye til at jeg holder ut å spille på den. ? har du prøvd å innstallere spilla til harddisk, da dvd drevet står for 90% av bråket. Lenke til kommentar
Sjonke Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 , men den bråker for mye til at jeg holder ut å spille på den. ? har du prøvd å innstallere spilla til harddisk, da dvd drevet står for 90% av bråket. Nei, det skal jeg prøve. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå