Creature Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Finns det program der en kan laga boot-cd img filen til en boot-cd, der en kan legge inn det en vil selv (egen autoexec.bat fil osv) ? Det må vera muligt å skrive filer til ein disket frå boot cd'en, så å bruka et direkte img frå ein disket er vel ikkje muligt? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Synes spørsmålet var rimelig ugreit, men kanskje WinImage er det du leter etter? Hvis ikke må du nok forklare deg bedre! Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 I Nero kan du bruke en helt vanlig floppy, med dine egne autoexec.bat osv. Sjekk hvordan du gjør det i hjelp filen til Nero. Lenke til kommentar
Creature Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Problemet mitt er at eg trenger 2.88 på cd'en ikkje 1.44 og kan en få tak i 2.88 disketter? Eg lager oppstart disket for en nettverksinstallasjon av win xp, og dei nye innebygget gigabit nettverket til intel støter ikkje noen form for minehåndteringsprogram, så eg trenger meir plass enn en 1.44 disket kan gi. Leste i Nero's hjelp filer at en må bruke B: for å skrive til A: når en bruker boot-cd, så der var det problemet løyst Skal sjekke ut winImage og teste litt meir i Nero på mandag, nå er det helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå