LFL Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg sitter her og lurer litt på om det snart er på tide å skaffe seg en ny telefon. Det største problemet, slik jeg ser det, med den telefonen jeg har i dag er mp3-spilleren. Når jeg går ut må jeg ha med meg både iPod touchen min og telefonen hvis jeg har lyst til å høre på musikk mens jeg går. Jeg må bruke en adapter for å koble til et headsett med minijack og lydkvaliteten er ikke veldig god. I tillegg er telfonen jeg har i dag alt for tykk. Batteriet varer ikke mer enn maks tre dager og den er ekstremt treg! Telefonen jeg ser etter må derfor ha dette: Mp3-spiller med god lydkvalitet Minijack-utgang God batteritid Gjerne et greit kamera (ikke et must) Hvis touch må den ha multitouch! (har prøvd telefoner uten multitouch i tillegg til opera mini nettleseren og jeg klarer meg ikke uten multitouch ) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Om du synes tre dager batterilevetid er lite bør du anskaffe deg en dumbphone, styr unna smarttelefoner med digre touch-skjermer. Disse må du som regel lade daglig. Har du sett denne artikkelen? http://www.amobil.no/artikler/stor_test_av_musikktelefoner/75826 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå