Gå til innhold

Hjelp!? Skal selge min pc, må jeg tilbakestille den før salg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal altså selge min HP Elitebook 8530w.

det har seg sånn at jeg fikk den faktisk på skolen, rimelig god skolepc egentlig. men ja.. og jeg slutta på skolen sånn a jeg ikke fullførte vg1 men jeg har kjøpt den av skolen, MEN jeg er ikke administrator på den så tror jeg må nedom skolen så de får fiksa det... men da tilbakestiller de den helt, og viss jeg ikke gjør noe på den da... så er den klar til salgs eller?... lurer litt på hva jeg må gjøre for jeg kan jo ikke selge den med alle mine filer innpå. Og en ting til... Jeg fikk Adobe premium design CS3 med pcen og der er jo blandt annet PS og sånn ( gikk media ) og jeg vil jo fortsette og ha det så er det en måte jeg kan brenne det over på noe sånn art jeg er sikker på at det funker når jeg laster det inn på evnt ny pc? for jeg må gjøre det før skolen tilbakestiller den for da sletter de jo alt....

ja, også lurer jeg på litt hva dere ville solgt den for.. har jo sett den for 22.000 på nett ett sted så tror ikke den er så billig... men det er lite hakk oppe på lokket da. og den er bittelitt slitt på musen(den som e på pcen) og ja.... det er bare det :)

OG en ting til... hehe :) jeg klarte jo og søle på den her om dagen så jeg tok av mellomromtasten og vaska under men jeg får den ikke på igjen... what to dooo :(

Tusen takk for evnt svar! ;):innocent:

Hmm kan svare på noen av spørmålene, finn ut cd keyen for photoshop og skriv det er sted. Enten gå til skolen og be dem ta recovery eller om du selv har cden boot opp fra cden.

Lenke til kommentar

Denne modellen koster 15995kr på Komplett.

Hvor gammel er din maskin?

Hvis garantitiden på maskinen din er gått ut, eller i ferd med å gå ut vil dette påvirke prisen betydelig.

Etter min mening er prisen på denne maskinen veldig høy tatt i betraktning av hva slags ytelse den har.

Du kan få en ny maskin med betydelig høyere ytelse idag til rundt 6000kr.

Lenke til kommentar

ok! thanks.. ja men har ps en egen kode da, er det ikke forskjellige?? har ikke noe cd så det må evnt skolen gjøre, men viss jeg hadde gjort det selv, hadde jeg klart det siden skolen liksom har makten over den nå eller hva jeg skal si, jeg logger meg jo inn med sånn greier man gjør på skolen så...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...