xersess Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Har ein bmw e39 som har ein morkna servoslange, type trykkslange (elns) som må byttast. har fått tak i ein ny som eg skal bytte den morkna ut i. Berre lurer på korleis det skal gjerast. Litt meir konkret, er det noko ein skal ta forbehold om når ein bytter, evt før, eller er det berre plugge inn som det skal? Treng ein bruksanvisning rett og slett, viss det ikkje er så enkelt som det kan tenkjast. har sjølv ikkje peiling, skal få folk med litt meir peiling til å gjere det, men ingen har erfaringer sjølv med å bytte nettopp denne slangen. takk Dårlege formuleringer, skjønar ingenting av det språket som har med biler å gjere. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Det er rett frem. Som å bytte hjul på en bil. Sku av den gamle og montere den nye. Stram akkurat nok til at den ikke lekker. Jeg pleier å stramme til svakt og så la motoren gå på tomgang og stramme forsiktig en gang til hvis det lekker. Etter påfylling a servo væske, dreies rattet i full utslag begge veier for å lufte systemet. Endret 9. mai 2010 av Indian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå