Gå til innhold

Så noen med M4A1 som pakket den ned i svartsekk.

Anbefalte innlegg

Dette skjedde i Trondheim altså. Var på vei til bowlingen som ligger på Dora med noen venner, også gikk vi forbi noen personer som sto ved ett hjørne. 3 menn og 1 dame hvis jeg husker riktig. De så norske ut, og det så ut som om de var journalister. Fordi de hadde sekker på ryggen, og bagger i bakken. Også gikk vi forbi da, og overraskende nok så holdt de på å pakke en M4A1 ned i en svartsekk. Kødder ikke engang, den var svart og lang (duuh..) Også spør dere sikkert "hvordan vet du at det var m4a1? Enhver person som har spilt CS eller COD vet hvordan den ser ut :) Så jeg spør dere, hva ville dere ha gjort? Jeg tenkte faktisk til å ringe politiet, men gidda ikke siden jeg var med vennene mine og det ikke var noen grunn til det egentlig.. men å se 4 personer som pakker ned en M4A1 nedi en svartsekk er jo ganske mistenkelig for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mest sannsynlig var det nok ikke ekte. Tror nok ikke noen ville hatt den så åpenlyst hvis den var ekte. Kanskje de har filma en amatør film?

Hmmm, muligens det. Men at de pakket den ned i svartsekk gir lite mening til meg.

Den var prikklik som den på dette bildet; http://i.ytimg.com/vi/nbkdr-PnNE4/0.jpg bare at den større og mer "matt" farge.

Jaja, det er ikke hver dag man ser en M4A1 som blir lagt i en svartsekk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Kan være en soft-gun.

Kanskje han/hun pakket det ned i en svartsekk for å ikke skremme andre istedet for å holde "våpenet" åpenlyst i armene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...