Xlution Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Dette skjedde i Trondheim altså. Var på vei til bowlingen som ligger på Dora med noen venner, også gikk vi forbi noen personer som sto ved ett hjørne. 3 menn og 1 dame hvis jeg husker riktig. De så norske ut, og det så ut som om de var journalister. Fordi de hadde sekker på ryggen, og bagger i bakken. Også gikk vi forbi da, og overraskende nok så holdt de på å pakke en M4A1 ned i en svartsekk. Kødder ikke engang, den var svart og lang (duuh..) Også spør dere sikkert "hvordan vet du at det var m4a1? Enhver person som har spilt CS eller COD vet hvordan den ser ut Så jeg spør dere, hva ville dere ha gjort? Jeg tenkte faktisk til å ringe politiet, men gidda ikke siden jeg var med vennene mine og det ikke var noen grunn til det egentlig.. men å se 4 personer som pakker ned en M4A1 nedi en svartsekk er jo ganske mistenkelig for meg. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Mest sannsynlig var det nok ikke ekte. Tror nok ikke noen ville hatt den så åpenlyst hvis den var ekte. Kanskje de har filma en amatør film? Lenke til kommentar
Xlution Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Mest sannsynlig var det nok ikke ekte. Tror nok ikke noen ville hatt den så åpenlyst hvis den var ekte. Kanskje de har filma en amatør film? Hmmm, muligens det. Men at de pakket den ned i svartsekk gir lite mening til meg. Den var prikklik som den på dette bildet; http://i.ytimg.com/vi/nbkdr-PnNE4/0.jpg bare at den større og mer "matt" farge. Jaja, det er ikke hver dag man ser en M4A1 som blir lagt i en svartsekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Kan være en soft-gun. Kanskje han/hun pakket det ned i en svartsekk for å ikke skremme andre istedet for å holde "våpenet" åpenlyst i armene. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Mest sannsynlig er det nok en airsoftrifle ja. Man får ikke taki M4A1 i Norge uansett. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Man får ikke taki M4A1 i Norge uansett. thats what you think Lenke til kommentar
Xlution Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Det var sikkert airsoftrifle sannsynligvis, men hva skal noen voksne folk midt i 30-årene med den da? Den så ekte ut i alle fall Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 den kan være plumba, pynt eller lighter for den sagts skyld. kan være paintball, you name it. Mange voksne menn som liker å leke Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 M4A1 er til forveksling lik HK416, som finnes i Heimevernet i Norge. De enkleste kjennetegnene du klarer i forbifarten er skinnene og forsiktet. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Har selv gått sammen med en med M4A1 åpenlyst på "gate" (fra parkplass til bunkers), hadde ikke noen planer om å skyte noen av den grunn. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 er vel(var i hvertfall?) en innendørs skytebane for "lekevåpen" rett ved Dora. Kan hende de har vært der? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Er det et ekte våpen, og du ringer politiet, er de nok uansett over alle hauger før de rekker å komme. Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Tipper det var en airsoft rifle som han ikke ville skremme folk med. Har selv en i ag3, man klarer ikke se forskjell, derfor det er veldig skummelt hvis noen får øye på det. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 (endret) Kan nok være ekte. Når politiet fant en 50 kaliber sniperrifle ved en rassia så er M4A1 du så kanskje ekte. Må ikke undervurdere, gutter. Har dere ikke sett nok Animer? Hva er det de hele tiden sier? Endret 11. mai 2010 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Kan ha vært en Airsoftgun som han visste skapte oppmerksomhet på gaten, men siden han ikke hadde skikkelig våpenbag brukte han det nest beste? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Det er forøvrig også ulovleg å synleg bære våpenkopiar o.l., går på bla. forstyrrelse av ro og orden og kan gå så langt som anmeldelse for trugsmål. Lenke til kommentar
monsenroger Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg observerte russiske båtsmuglere som ble pågrepet mens de solgte en AK 47 ved Dora for noen år siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Kan ha vært blankvåpen. "http://www.modelguns-worldwide.com/m4a1_carbine.htm" Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Det er forøvrig også ulovleg å synleg bære våpenkopiar o.l., går på bla. forstyrrelse av ro og orden og kan gå så langt som anmeldelse for trugsmål. Stemmer, en kamerat fikk svi for det da han dro med seg Desert Eagle på bussen xD Masse snut med MP5 ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå