lasse_hansen87 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hei sann. Har en ps3 og har kjøpt meg GTA IV episodes from liberty city. Hva er egentlig forskjellen ifra GTA IV? Er det samme by, osv? Bare nye oppdrag, kan man gjøre de samme tingene rundt om i byen som man kan med vanlige IV? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Hei sann. Har en ps3 og har kjøpt meg GTA IV episodes from liberty city. Hva er egentlig forskjellen ifra GTA IV? Er det samme by, osv? Bare nye oppdrag, kan man gjøre de samme tingene rundt om i byen som man kan med vanlige IV? Det er som du sier samme by med nye oppdrag. Det er forskjllige hovedpersoner i de to episodene, og oppdragene er knyttet til episodene. Det vil blant annet si at du ikke vil kunne spille oppdragene fra GTA IV nå du spiller episodene og omvendt. Det vil fortsatt være mulig å gjøre de samme tingene rundt i byen, da tenker jeg på mini-games ol. Endret 10. mai 2010 av steen_jadd Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 okay, det er bra. Har spilt igjennom vanlige gta, hovedhistorien. Så har sletta det, men har nå kjøpt meg GTA IV Episodes from Liberty city. Så byen er altså den samme. Men en annen ting, når jeg starter spillet, får jeg valget om hvilken episode jeg vil spille. Valgte den Gay tony først igår, da installerte den, men hva om jeg nå velger den andre historien, blir det en stor installering da også??? Kan man spille episodene annhvergang, eller MÅ man fullføre den ene føre man kan ta den andre? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Episodene skal kunne spilles uavhengig av hverandre. The Lost and Damned kom ut før The Ballad of Gay Tony, så du bør begynne med førstnevnte tilleggspakke. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Episodene skal kunne spilles uavhengig av hverandre. The Lost and Damned kom ut før The Ballad of Gay Tony, så du bør begynne med førstnevnte tilleggspakke. Har selv spilt begge og mener at det egentlig ikke har så mye å si. Selv mener jeg at jeg hadde fått den samme opplevelsen uansett hvilken episode jeg hadde startet med. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 okay, det er bra. Har spilt igjennom vanlige gta, hovedhistorien. Så har sletta det, men har nå kjøpt meg GTA IV Episodes from Liberty city. Har du slettet spillet kun fordi du har fullført hovedhistorien? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg er en stor GTA fan egentlig, og lurte på å kjøpe meg: Grand Theft Auto IV Complete Edition, den inneholder vist GTA IV og begge de tilleggspakkene.. Hadde de på ps3 før, men solgte den, og sitter nå kun med xbox, og har ikke noen gta spill på den. Noen som har erfaringer ifra Grand Theft Auto IV Complete Edition? Hva er det pluss greine de skriver som innehold? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå