Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 jeg har bare sett han når jeg har bladd gjennom kanalen og kommet innom søppelet. er han neger eller bor han bare i solarium? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Han er nok det du kaller "neger", ja. Men på bloggen hans står det at han har en norsk mamma og amerikansk pappa. Så vil gjette på at faren hans er en afro-amerikaner, og derfor har han denne mørke fargen. Endret 9. mai 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg har lurt på det lenge selv, han ser ikke ut som en neger i trynet, men har mørk hud. Han heter Torbjørn forresten. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Syns ikke Torbjørn passer helt til han Syns han kan hete Michael, Eddie, Kevin, Johnson, Chad, Shane, Tyren eller noe Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Moren er hvit og faren er Afro-Amerikaner bosatt i USA. Selv er han født og oppvokst i Norge. Dermed er han Norsk, men også halvt Afro-Amerikaner. Vet dette pga. at jeg kjente han før i tiden. Endret 9. mai 2010 av Creowks Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hvorfor har det relevans til hvem han er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvorfor har det relevans til hvem han er? han ser bare merkelig ut. og nei, jeg sier ikke at jeg ser bra ut eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå