LarsDaniel Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hei. jeg sliter med 2 røde lys, altså overoppheting. jeg har også funnet ut hva som blir overopphetet, vi snakker da om GPU'en eller grafikk prosessoren om man vil. Det jeg lurer på om det er noen her som har erfaring med å montere vannkjøling i xboxen. Jeg bygde maskinene mine da jeg var yngre, men må inrømme at jeg har falt av lasset så kan ikke lengre ta en titt i maskina og se hvilken socket cpu'en er, noe som igjen gjør at jeg hvertfall ikke har peiling på GPU'en. jeg får opp xboxen, får fjerna vifter og ett deksel som leder luftstrømmen fra kjøleribbene, får fjerna alt utenom kjøleribbene. er det noen som har demontert de? jeg har sett skruene på undersiden, men ser ut for meg som de greiene skruene skrus inn i også skal skrus ut ? beklager eventuel feil posting av emne, men er helt ny og har prøvd å lete litt rundt etter noen som har tatt opp problemet. det viktigste spørsmålet mitt er vel hvordan jeg får demontert kjøleribbene. så jeg kan montere vannkjølingen min. tusen takk for alle svar. - Daniel Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Her er i det minste en guide på hvordan du demonterer Xboxen: http://www.lian-li.com/v2/en/product/product06.php?pr_index=261&cl_index=1&sc_index=35&ss_index=87&g=spec Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Huff og huff, du skulle jo bare sendt den til microsoft for GRATIS rep.... men du har kanskje ikke lest noe i de 1000 andre postene som omhandler xbox360 feil her inne?? Lenke til kommentar
LarsDaniel Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Huff og huff, du skulle jo bare sendt den til microsoft for GRATIS rep.... men du har kanskje ikke lest noe i de 1000 andre postene som omhandler xbox360 feil her inne?? mulig jeg har misforstått altså, men ettersom den allerede er åpnet tidligere ( da jeg kjøpte den ) så vil vel ikke de dekke det likevel. men jeg har funnet en løsning på problemet mitt da, flytter bare hele greia over i ett pc kabinet og vips ferdig. kan jeg herje og tilpasse akkurat som jeg vil, så lenge jeg får av kjøleribbene da. men det ordner seg, ser på det som en utfordring, skjønner jo at det ikke var det lureste jeg kunne gjort å åpne den, men gjort er gjort. får jeg det ikke til får jeg bare bite det i meg og kjøpe en ny (er vel som fortjent i så fall.) - Daniel Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Det lureste du kan gjøre da, er å prøve en x-clamp fix (søk google) og bruke xbox kabinettet Lenke til kommentar
LarsDaniel Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 tusen takk for hjelpen, det gjorde verden mye enklere. har ikke fått testet det ennå ettersom jeg ikke har delene men regner med at det funker. - Daniel Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Min erfaring er at det funker på ca 50% av de konsollene det blir utført på. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 prøv ck3.co.uk repair kits, rrod repair kit II veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå