Aafloey Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg prøver å formatere en av mine disker. Men når jeg trykker formater i windows 7 så får jeg bare beskjeden at windows ikke kan fortsette formateringen? Er det pga. det ligger xp på den disken? I såfall hvordan får jeg formatert den? Lenke til kommentar
Horsefetish Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Du må først boote opp pc'en på w7 platen og når du velger hvor w7 skal installeres skal det stå formater som et valg. så formaterer du den disken du skal formatere. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg skal ikke innstallere noe som helst på disken, jeg har operativt windows 7. Jeg vil bare slette alt på disken. Lenke til kommentar
Horsefetish Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Da må du boote opp pcen på w7 plata og formatere den disken så avslutte programmet. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Det kan hende windows 7 har lagt noen filer på den disken da det ble innstalert. Derfor alltid innstalere windows med kun en disk tilkoblet. Gjør som han over her sier.. Endret 9. mai 2010 av taz Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Windows 7 ligger jo på en annen disk. Går det altså ikke å formatere en annen disk med windows 7 da? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Ikke nødvendigvis,siden win7 kan finne på å legge noen filer på en av di andre diskene under innstalasjonen. Prøv å koble vekk disken du vil formatere og se om win7 booter når den ikke er tilkoblet.. Gjør den ikke det,sett i win7 plata og velg reparer. Når at nå funker kan du koble til den andre disken og formatere den. Endret 9. mai 2010 av taz Lenke til kommentar
johome Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Kan du legge ut bilde av diskbehandling ? Mye lettere å finne ut av det hvis du gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå