arild33 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Noen som vet om denne kan brukes til noe? konica hexanon 800mm 1:8 står de på den...noe jeg har arvet..som kun ligger og tar plass Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Noen som vet om denne kan brukes til noe? konica hexanon 800mm 1:8 står de på den...noe jeg har arvet..som kun ligger og tar plass Piratkikkert? Lampe? Batong? Den har trolig Konica F-fatning, eller kanskje Konica AR-fatning. Den kan brukes på henholdsvis et filmkamera(135) av type Konica F, eller Konica Auto Reflex. Dersom en adapter finnes, vil den kunne brukes på et micro4/3-kamera. Lenke til kommentar
arild33 Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Piratkikkert lampe og batong har jeg så da går d på dynga Lenke til kommentar
Sille Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Piratkikkert lampe og batong har jeg så da går d på dynga NEEEIIII! Konica hexanons kan ganske enkelt konverteres til å passe til 4/3-systemet. Så hvis ikke du vil ha den så vil jeg..... Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Øh, du kunne jo ha prøvd å legga den ut for salg. Du skal ikkje sjå vekk ifrå at det er nokon som ser nytten i den meir enn kva du gjer. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Det var et litt av et beist a'gitt 800 mm F8 Hexanon 6° 2 elements in 1 group Manual / 45 20 m (65ft 73/8") 55 mm 775 mm (2ft 61/2") 5,600 g (12 lb 51/2 oz) Ville nok prøvd og lagt den ut for salg her på forumet eller foto,no,Gratis begge plasser. Edit:kan brukes på Canon med et adapter. Endret 9. mai 2010 av Nautica Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Piratkikkert lampe og batong har jeg så da går d på dynga Jeg håper du velger å sirkulere den til noen som vil ha nytte av den. -Sille har alt meldt sin interesse. Ellers kan du legge ut en gratis annonse på foto.no eller finn.no med "gis bort mot porto". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå