Tom&Jerry Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Det er godt mulig det er jeg som er en smule inkompetent nå, men er det noen som vet hvor jeg finner rutetider til båten fra Ørlandet og til Trondheim? Har selvfølgelig googla og lett over alle "båtsidene", men det nærmeste jeg finner er Trondheim - Kristiansund. Er det slik at denne båten går innom Ørlandet og at det er et så lite stopp at det ikke er oppført i rutetabellen? Lyst å finne ut hvor ofte den går og om den går natt til søndag f.eks ettersom jeg skal bo og leve på Ørlandet i en del måneden framover Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Du må vite at Ørlandet er en kommune og kommunesentret heter Brekstad Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Aha Brekstad ja, men da forklarer jo det en hel del. Trodde hele øye gikk under navnet Ørlandet og at den var av såpass liten størrelse at man ikke opprerte med mer spesifikke stedsnavn. Har aldri vært der og kjenner ikke området rundt så godt heller så.. Men da finner jo jeg naturligvis rutetider og sånt noe. Takk for svar Edit: http://www.kystekspressen.no/index.php?c=12&kat=RUTETABELLER&pSelRoute=9 Så med andre ord går siste båt fra Trondheim til Ørlandet kl 14:30 på en lørdag? Ser dårlig ut om dette er hele rutetabellen for båttrafikk mellom Trondheim og Ørlandet. Må jo søke ly for natta om man f.eks skal ut på byen i Trondheim da. Endret 9. mai 2010 av Mantoius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå