naughtyboi Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Hei jeg er en gutt som er 16 år , som er veldig opptatt av klestil og håret, men trenger også litt hjelp. Håret mitt er medium langt overalt, og har klippa skrålugg, ser ut som på bildet Har nettop kjøpt meg D:FI pliable moulding creme Got2be 2sexy hår spray Fudge hairshape! Renati Strong hold glaze Renati rock hard Define men moulding clay Og en random mousse passer disse sakene til håret mitt? hva slags wax bør jeg bruke og hårspray? Bør jeg ta i mousse i vått hår? Noen tips om hvordan jeg bør ta i wax og ting i håret, for å få best virkning og hold? Jeg har overalt sånn spissete og opp, og luggen ned til siden. Noen med forslag til styling? Jeg har også , winwin (ozzy zz pants) farge buksene fra carlings, i hvit og blått. hva slags overdel passer det til? Har endel merke skjorter, brunt , grått , svart , hvitt , t skjorter osv. Noen som kan hjelpe meg med farger til genser/tskjorte (overdel) og bukser/skjorts (underdel) som passer til hverandre? Noen som vet om fine frisyrer som er lignenes justin bieber sitt, ellr noe andre? eller om tutoral ossen jeg styler håret bra? har sånn asian hårstil Endret 9. mai 2010 av naughtyboi Lenke til kommentar
1993 Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 hva med å droppe emosveisen og heller kjøre en fet sveis? regner med at du går på ungdommskolen, for den sveisen der ser du ikke på vgs. bra utvalg du har kjøpt deg, vil heller anbefale deg å prøve ut noen frisyrer selv Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 ja, men hvem bør jeg prøve ut? noen ideer? sparer til justin bieber sitt, men mitt er garantert ikke emo sveis mer asiatisk Lenke til kommentar
1993 Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 for all del hold deg unna alt som har med justin bieber og gjøre (min mening ) hvis det er damer du er ute etter kan jeg love deg at de vil holde seg langt unna! prøv sleik og keeg stil isteden, det er det som drar chicks Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 tenkte å spare som bieber, det er fresht. hahaha, ekke stress med å dra damer gjør det fra før av men noen eksempel til hvordan jeg får håret til å vokse fortere? elle noe fine frisyrer? ossen er håret ditt? Sleiiiik er ikke min greie :L Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Det er fresht Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Like "fresht" som råtne bananer. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
1993 Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 er fra bærum, har som oftest sleik men jeg lover deg at du burde holde deg langt unna alt som har med justin bieber å gjøre. Han er STYGG! Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 hahahaha, så gi meg forslag til sveis da, jeg skal isåfall ha noe lignenes zac efron elns Elr link meg noen tøffe bilder Sleik er det siste jeg tar :L Lenke til kommentar
Flin Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Hva med å ikke etter ligne alle andre? Er en grunn til at jeg aldri fanger Ditto når jeg spiler pokemon. 2 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Hva med å ikke etter ligne alle andre? Er en grunn til at jeg aldri fanger Ditto når jeg spiler pokemon. Jeg kan ikke være mer enig. Drit i å følge Zac Efron, Justin Bieber og alle disse tullekjendisene. Finn deg selv, og finn noe du trives med. Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 det er jo lett da :L Lenke til kommentar
1993 Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 prøv deg frem, (alle har forskjellig hår så du kan sikkert ikke få en gay disney frisyre uansett) og ta det du synes er kult Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 hahahaha, sånn fra disney er lett da :L men men, jeg lurer på eksempler Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Ehh… Eksempler på at du må finne din egen stil? Selvmotsigelse much? Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 javell, men jeg lurer på eksempel Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Et eksempel på at du skal finne din egen stil. Det går jo ikke an! Poenget er at du skal finne deg selv. Kle deg og se ut som du vil, og ikke som Zac Efron og alle disse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå