TheCatIsALie Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Hva heter alle episodene i Alan Wake? Vet bare: 1. Nightmare 2. Taken 3. Ransom 4. The Truth 5. The Clicker Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Da mangler du bare en episode, men vet ikke hva den heter... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Du kødder...? Etter bare 5-6 timer har jeg nesten runnet spillet..? Det er FOR kort ass! Stod et sted det skulle ta 10 timer.. jeg har plukket opp og utforsket alt omtrent også.. EDIT: googla lista, siste er: 6. Departure Endret 9. mai 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Du kødder...? Etter bare 5-6 timer har jeg nesten runnet spillet..? Det er FOR kort ass! Stod et sted det skulle ta 10 timer.. jeg har plukket opp og utforsket alt omtrent også.. EDIT: googla lista, siste er: 6. Departure Dette spillet kjøper jeg ikke pga lengden, Det er ikke mulig å lage et spill som er 6-12 og forvente at folk skal bruke 399,-.... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Du kødder...? Etter bare 5-6 timer har jeg nesten runnet spillet..? Det er FOR kort ass! Stod et sted det skulle ta 10 timer.. jeg har plukket opp og utforsket alt omtrent også.. EDIT: googla lista, siste er: 6. Departure Dette spillet kjøper jeg ikke pga lengden, Det er ikke mulig å lage et spill som er 6-12 og forvente at folk skal bruke 399,-.... Ble noe forvirret nå.. Du sier det er ikke mulig å lage et spill på 6-12 timer og forvente at folk skal gi 399kr? De kunne gjerne tatt 200-300 kr ekstra og lagt til 4-5 gode timer.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Ta det med ro, det kommer jo flere episoder. Som DLC, sannsynligvis. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 MÅ sånt lastes ned fra Live? For har ikke harddisk.. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 MÅ sånt lastes ned fra Live? For har ikke harddisk.. Japp eller en "Game of the year editioen" liggnende... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Hm, håper iallefall de avslutter alt godt til ep6. Om jeg ikke får spilt mer, vil jeg iallefall ha solid slutt. Gjerne med ikke-avslørte ting, men må iallefall la meg finne Alice, hva etter det, er sammme for meg. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Er jo bare å bruke en 16gig minnepenn da... MEN, det koster å ha live, og det koster å laste ned slike ting. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Er jo bare å bruke en 16gig minnepenn da... MEN, det koster å ha live, og det koster å laste ned slike ting. Koster ikke å ha live nei, men det koster litt å laste ned episodene. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mai 2010 Er jo bare å bruke en 16gig minnepenn da... MEN, det koster å ha live, og det koster å laste ned slike ting. Koster ikke å ha live nei, men det koster litt å laste ned episodene. Live Gold koster. Trenger ikke det for å laste ned ting tho. Bare for online-spilling. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Du kødder...? Etter bare 5-6 timer har jeg nesten runnet spillet..? Det er FOR kort ass! Stod et sted det skulle ta 10 timer.. jeg har plukket opp og utforsket alt omtrent også.. EDIT: googla lista, siste er: 6. Departure Seriøst? Hvordan klarer du å spille så fort? jeg brukte 7 timer på episode 3-6 og da gadd jeg ikke plukke opp alt av objekter. Kjørte rimelig fort igjennom det inkludert restarts fra checkpoint. 10-12 timer er nok mer realistisk. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Ikke vet jeg, jeg daua ikke mye for slutten iallefall, lærte å bruke lukta mye og løpe som f. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2010 Ikke vet jeg, jeg daua ikke mye for slutten iallefall, lærte å bruke lukta mye og løpe som f. Dersom du løp igjennom spillet er det ikke så rart. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Løp bare til lyset flere ganger, plukket opp alt jeg fant, ble totalt ca halvparten og litt mer av alt. Tok meg god tid. Rusha ikke igjennom i det hele tatt. Du er vel bare treg.. ikke vet jeg. Brukte vel 7-8 timer til slutt. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Løp bare til lyset flere ganger, plukket opp alt jeg fant, ble totalt ca halvparten og litt mer av alt. Tok meg god tid. Rusha ikke igjennom i det hele tatt. Du er vel bare treg.. ikke vet jeg. Brukte vel 7-8 timer til slutt. Da er det ikke rart. Først sa du at du plukket opp omtrent alt og nå sier du halvparten. Hvis du løper rett fram hele tiden forstår jeg godt hvorfor du brukte så kort tid. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Plukket opp alt jeg så, å lete etter ting har jeg ikke nerver til. Skal poste statestikk her senere i dag. Spilte i normalt tempo. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Dette spillet har jeg utrolig lysst på! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Plukket opp alt jeg så, å lete etter ting har jeg ikke nerver til. Skal poste statestikk her senere i dag. Spilte i normalt tempo. Jeg lette ca over alt, tok alt av omveier og fant mye spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå