Gå til innhold

Alan Wake - hva heter alle episodene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kødder...? Etter bare 5-6 timer har jeg nesten runnet spillet..?

 

Det er FOR kort ass! Stod et sted det skulle ta 10 timer.. jeg har plukket opp og utforsket alt omtrent også..

 

EDIT: googla lista, siste er:

 

6. Departure

 

Dette spillet kjøper jeg ikke pga lengden, Det er ikke mulig å lage et spill som er 6-12 og forvente at folk skal bruke 399,-....

Lenke til kommentar

Du kødder...? Etter bare 5-6 timer har jeg nesten runnet spillet..?

 

Det er FOR kort ass! Stod et sted det skulle ta 10 timer.. jeg har plukket opp og utforsket alt omtrent også..

 

EDIT: googla lista, siste er:

 

6. Departure

 

Dette spillet kjøper jeg ikke pga lengden, Det er ikke mulig å lage et spill som er 6-12 og forvente at folk skal bruke 399,-....

 

Ble noe forvirret nå..

 

Du sier det er ikke mulig å lage et spill på 6-12 timer og forvente at folk skal gi 399kr?

 

De kunne gjerne tatt 200-300 kr ekstra og lagt til 4-5 gode timer..

Lenke til kommentar

Du kødder...? Etter bare 5-6 timer har jeg nesten runnet spillet..?

 

Det er FOR kort ass! Stod et sted det skulle ta 10 timer.. jeg har plukket opp og utforsket alt omtrent også..

 

EDIT: googla lista, siste er:

 

6. Departure

Seriøst? Hvordan klarer du å spille så fort? jeg brukte 7 timer på episode 3-6 og da gadd jeg ikke plukke opp alt av objekter. Kjørte rimelig fort igjennom det inkludert restarts fra checkpoint.

 

10-12 timer er nok mer realistisk.

Lenke til kommentar

Løp bare til lyset flere ganger, plukket opp alt jeg fant, ble totalt ca halvparten og litt mer av alt. Tok meg god tid. Rusha ikke igjennom i det hele tatt.

 

Du er vel bare treg.. ikke vet jeg. Brukte vel 7-8 timer til slutt.

Da er det ikke rart. Først sa du at du plukket opp omtrent alt og nå sier du halvparten. Hvis du løper rett fram hele tiden forstår jeg godt hvorfor du brukte så kort tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...