lolibox Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hai, Kan jeg bruke denne kabelen på 360'n min? Ja, jeg vet at den er til PS3, men jeg kan vel bruke den på Xboxen fordet? Har ikke lyst til å betale 5-6 hundre kroner for en HDMI kabel av MS Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Hvorfor ikke kjøpe en HDMI-kabel fra Clas Ohlson eller Dealextreme om du vil ha det skikkelig billig? Endret 9. mai 2010 av thklinge Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 thklinge har helt rett, du kan kjøpe deg en superbillig kabel fra clas ohlson eller dealextreme eller en annen plass, men for å svare på spørsmålet ditt: Ja du kan bruke den kabelen du viser bilde av en hdmi kabel er en hdmi kabel, og kan brukes både på ps3 og xbox (og andre ting). Lenke til kommentar
lolibox Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Musty skrev (På 9.5.2010 den 17.03): Ja du kan bruke den kabelen du viser bilde av en hdmi kabel er en hdmi kabel, og kan brukes både på ps3 og xbox (og andre ting). Ok, takk Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 en hdmikabel fra microsoft koster ikke 500kr. et audio-adapter og medfølgende kabel koster bortimot så mye men ikke så mye som du påstår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå