JuC1y Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hei, jeg slettet et spill på pcen for så å reinstallere det igjen.. men, da jeg skulle installere det sto det at jeg ikke hadde nok RAM. Det syntes jeg var litt rart og sjekket da ut hvor mye RAM jeg har og da sto det 496 RAM :S jeg har pleid å ha 512 før. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Sitter RAM brikkene som de skal? Kan henne at de har løsnet. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Kanskje fortelle litt om hva du har av maskinvare, hvilket spill det er snakk om og hvilket operativsystem du har. Hvor står dette om minne og hvilket minne er det snakk om? Mest sannsynlig så er dette driverrelatert. Altså legg inn driverne til skjermkortet på nytt. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Ja, det står at jeg må legge til "Skjermkort (VGA-Kompatibelt)" det er en gul spørsmålstegn og utropstegn ved siden av det. Jeg vet ikke hvordan jeg skal legge den til. Jeg vet ikke hvilket skjermkort jeg har :S og jeg kan velge mellom Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Du mener at vi skal kunne gjette hva du har av hardware? Har maskinen din et navn og modellbetegnelse? Er den montert ved kjøp (hva inngår av hardware)? Og vhilket operativsystem benytter du? Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Haha, nei. Jeg vet ikke helt, er ikke så flink med Pcer. Men jeg bruker Windows XP 2000 tror jeg, og tror ikke den har noe merke fordi den kjøpte jeg hos en random fyr. Kan jeg prøve å installere alle 4 og så sjekke om det gir meg mer ram? Må jeg starte pcen på nytt hvergang jeg gjør det? Endret 9. mai 2010 av Sepirose Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 jeg prøvde da å slå av pcen og åpne den, jeg dro ut rambrikken og når jeg puttet den tilbake for så og starte pcen starter den ikke.. eller den starter men det kommer ingenting opp på skjermen og den lager pipelyder ... :S jeg MÅ få fikset den til ikveld og håper noen gjerne kan hjelpe meg har viktige dokumenter der som jeg trenger til imorgen tidlig Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Prøv med kun en minnebrikke koblet til. Prøv mange ganger. Reset bios; Se hjelp maskinen min fungerer ikke forumet. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Kan være defekte minnebriker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå