Captain Slow Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hei alle sammen. Kjæresten min har en HP-laptop med VISTA som nå har takket for seg. Har prøvd alt som er i min makt på å få fikset den, men den vil bare ikke starte. Jeg har tilgang til diverse recovery muligheter, men da forsvinner alt som ligger inne på daten. Jeg har også tilgang på cmd.exe Er det noen som har noe tips på hvordan jeg kan få ført over diverse filer fra dataen over til minnekort? Har ikke lyst til å miste masse bilder og dokumenter. Stor takk til all hjelp som kommer. Magnus. Lenke til kommentar
haffa14 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 For det første så høres det ut som om det er operativ systemet (les vista) som har tatt kvelden, og IKKE HP maskinen. Når det kommer til å få tak i data på maskinen så vil jeg andbefale å laste ned en bootbar linux cd og kopiere den dataen du vill over på ekstern lagrings enhet. F.eks Knoppix. Lykke til Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Du kunne ikke forklart meg litt på hva og hvordan jeg skal gå fram? Har virkelig ikke så mye peiling på dette området Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå