TarmenMinIMunnenDin Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Jeg trener rundt 2 ganger i uken på treningsstudio. Hovedgrunnen til at jeg gjør det er vel fordi at andre og jeg skal synes den er fin å se på! Men et lite problem er at jeg drikker veldig mye øl (inkl. fyllemat osv.) og da ender det med at musklene blir skuffende lite definerte! Så nå prøver jeg å finne en løsning som gir meg definerte muskler samtidig som jeg kan drikke masse øl Har sett litt på fettforbrenningsmidler på proteinfabrikken. Bla. denne: http://www.proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Slanking__and__Fettforbrenning/Fettforbrenning/Rapid-Burn-120-KapslerProteinfabrikken-12744.aspx Noen som har erfaringer med dette produktet eller eventuelt andre produkter? Endret 9. mai 2010 av TarmenMinIMunnenDin Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Humbug kaller jeg sånt! De urtene som er i den der er vel i beste fall vanndrivende, så du får et vekttap på 2-6kg den første tiden, så er du egentlig tilbake der du var uka før. Når du da slutter, så tar kroppen opp den væsken igjen, da veier du akkurat det samme som du gjorde før du begynte. Eneste forskjellen finner du på nettbanken =) Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Om du vil få mindre fett er det best om du er i kcal-underskudd. Øl inneholder mye kcal, så det beste du kan gjøre er å trene mye. Jogge, svømme, sykle, osv. Ta tran. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Det funker ikke å drikke øl og spise kebab, og så ta en vidunerpille som gjør at du mister fett samtidig. Slike fettforbrennende piller kan funke i samarbeid med et godt og sunt kosthold og trening. Det slike piller gjør er å øke energiomsetningen og forbrenningen, og kanskje inneholder fiber som gjør at du lagrer mindre fett fra maten du faktisk spiser. Og senker apetitten din. Legg merkte til at jeg understreka ØKE, fordi det ikke gjør at du begynner å forbrenne ved å sitte på kebabsjappa osv. Det øker bare forbrenninga liiitt ekstra når du trener, og lagrer litt mindre fett fra maten du spiser. Det blokkerer ikke alt fettet som kommer fra fyllematen osv (som forøvrig er full av fett). De fleste slike produkter er bygt opp rundt grønn te som har en rekke dokumenterte effekter. Endret 9. mai 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
TarmenMinIMunnenDin Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Hmm.. Skumleste gjennom artikkelen og det virket egentlig som han/hun som skrev den mente at grønn te forbrant ganske mye fett. Forstår veldig godt at å hive på med øl og kebab ikke er noen god start så skal nok etter russetiden prøve og roe litt ned. En ting jeg lurer på, jeg har sånn jeg holder på nå såvidt økt merkbart i fett så om jeg i tar det tilskuddet som hjelper litt og i tillegg reduserer øl og kebab, vil ikke det gi ganske store resultater til slutt da? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Tror ikke du merker så mye pga av tilskuddet, men heller på grunn av kuttinga av øl og kebab. Litt trening i tillegg vil jo være kurrant. Lenke til kommentar
TarmenMinIMunnenDin Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Tror ikke du merker så mye pga av tilskuddet, men heller på grunn av kuttinga av øl og kebab. Litt trening i tillegg vil jo være kurrant. Så det er isåfall bare bortkastede penger? Håper 2 ganger i uken skal holde? Må innrømme at det kanskje har blitt litt lite nå i russetiden, men tenker og sette i gang etter 17. mai Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Russetiden er jo et unntak da Men jeg tror det vil være bortkasta om du ikke har kostholdet og treninga i orden. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Med mindre du skal bli verdensmester i en eller annen idrett så foreslår jeg at du driter i trening og kosttilskudd i russetida. Det er bare en uke igjen og det er bare en gang i livet. At du ligger på fylla og spiser kebab den siste uka har ingenting å si i lengden. Endret 10. mai 2010 av Michael Knight Lenke til kommentar
TarmenMinIMunnenDin Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2010 Ok Takk for all hjelp! Da tror jeg at jeg står over tilskuddet og heller satser på mindre øl... etter russetiden såklart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå