hulabanana Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg har planer om å studere i Australia fra våren 2011, valget står mellom Wollongong university (time fra Sydney) eller Griffith university i Surfers Paradise. Noen som har erfaringer/anbefalinger fra disse stedene? Jeg ønsker å bo nær kysten i god temperatur. Eventuelt andre som også skal nedover? Lenke til kommentar
Mikael89 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 ville absolutt valgt enten sydney eller surfers ja.. Surfers er stort sett varmt hele året, mens sydney er kaldt på vinteren. Spørs om du er mest glad i by eller strand.. Lenke til kommentar
heisenberg Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hei! Skal selv ned til Sydney å studere i februar! Hadde vært kult å komme i kontakt med noen andre som har planer om det samme! Har fortsatt ikke bestemt meg for om jeg skal bo på campus eller evt. leie leilighet med noen andre, så om noen har samme planer, ikke nøl med å ta kontakt! =) Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg venter på svar fra tre universiteter i Australia; Melbourne, Sydney og Wollongong. Kommer nok inn alle stedene, men tror jeg ender opp i Wollongong. Det virker som en fin by som av en passende størrelse, i tillegg til at storbyen Sydney er bare en liten togtur unna. Wollongong får i tillegg veldig bra rating fra The Good Universities Guide. Planen min er å bo på campus i hvertfall første semester, så får vi se hva jeg gjør etter det. Lenke til kommentar
heisenberg Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 kom inn på university of sydney, så om det er noen andre som skal der å kanskje vil leie leilighet, ta kontakt.. hørt det er billigere med leilighet i forhold til campus btw ;---p Lenke til kommentar
Bluestrewng Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg venter på svar fra tre universiteter i Australia; Melbourne, Sydney og Wollongong. Kommer nok inn alle stedene, men tror jeg ender opp i Wollongong. Det virker som en fin by som av en passende størrelse, i tillegg til at storbyen Sydney er bare en liten togtur unna. Wollongong får i tillegg veldig bra rating fra The Good Universities Guide. Planen min er å bo på campus i hvertfall første semester, så får vi se hva jeg gjør etter det. Hvordan foregikk betalingen av studiepengene? Måtte du betale semester avgiften med egne penger, også fikk du penger av lånekassen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå