Gå til innhold

Studere i Australia

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å studere i Australia fra våren 2011, valget står mellom Wollongong university (time fra Sydney) eller Griffith university i Surfers Paradise.

Noen som har erfaringer/anbefalinger fra disse stedene? Jeg ønsker å bo nær kysten i god temperatur.

Eventuelt andre som også skal nedover? :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Hei!

Skal selv ned til Sydney å studere i februar! Hadde vært kult å komme i kontakt med noen andre som har planer om det samme! Har fortsatt ikke bestemt meg for om jeg skal bo på campus eller evt. leie leilighet med noen andre, så om noen har samme planer, ikke nøl med å ta kontakt! =)

Lenke til kommentar

Jeg venter på svar fra tre universiteter i Australia; Melbourne, Sydney og Wollongong. Kommer nok inn alle stedene, men tror jeg ender opp i Wollongong. Det virker som en fin by som av en passende størrelse, i tillegg til at storbyen Sydney er bare en liten togtur unna. Wollongong får i tillegg veldig bra rating fra The Good Universities Guide.

Planen min er å bo på campus i hvertfall første semester, så får vi se hva jeg gjør etter det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 8 måneder senere...

Jeg venter på svar fra tre universiteter i Australia; Melbourne, Sydney og Wollongong. Kommer nok inn alle stedene, men tror jeg ender opp i Wollongong. Det virker som en fin by som av en passende størrelse, i tillegg til at storbyen Sydney er bare en liten togtur unna. Wollongong får i tillegg veldig bra rating fra The Good Universities Guide.

Planen min er å bo på campus i hvertfall første semester, så får vi se hva jeg gjør etter det.

Hvordan foregikk betalingen av studiepengene? Måtte du betale semester avgiften med egne penger, også fikk du penger av lånekassen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...