Gjest jente17 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg å typen har hatt sex penisen hannes er ca 16cm lang. Jeg begynte å blø og det gjorde veldig vondt men det føltes ikke som om allt blodet kom eller hvordan jeg skal forklare det. Er det bare noe jeg har for meg eller er det sånn at hvis det først har kommet blo er "allt ferdig" eller kan det være mer? Er penisen hannes for kort? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 16cm er ikke kort. Høres ut som jomfruhinnen din gikk. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Den er definitivt ikke for kort. Velkommen i de voksnes rekker om man kan si det sånn. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hvordan man definerer sex og hva som må til for ikke lenger å være jomfru kan vel diskuteres. Men det høres ut for meg som at jomfrihunnen ble ødelagt ja, som Gavekort sier. Og han var jo inni deg, så dere har vel hatt sex, selv om opplevelsen ikke høres ekstremt romantisk ut, uten at jeg skal si noe om det. Dog er første gangen av og til slik, har jeg hørt Ellers, 16cm er på ingen måte kort nei, faktisk over gjennomsnitt. Det fins heller ingen fasit på hvor mye blod som skal komme når jomfruhinnen bryter. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Første gangen kan som sagt være litt så som så både for gutten og jenta, men som de sier, øvelse gjør mester. Jeg synes nesten at jeg må moralisere litt også. Bruk kondom. Lenke til kommentar
Mr_Pickels Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Penisen hans er 1.7 CM lengre enn en gjennomsnittlig penis. (Ut ifra legers målinger er en gjennomsnittlig penis i erigert tilstand 14.3 CM). Nei, du er ikke jomfru. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jomfruhinner går ikke. Hva gjør de da? Løper? Lenke til kommentar
iDork Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvis man skal være pirkete så finnes det ikke noen hinne i det hele tatt. Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hvis man skal være pirkete så finnes det ikke noen hinne i det hele tatt. Nettopp. Det er en membran som utvider seg, og som i noen tilfeller kan få en liten sprekk - som forårsaker blødningen. Den forsvinner aldri. Det er ikke ei hinne en gang Lenke til kommentar
Gjest jente17 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 åja for det jeg trodde at den bare har gått litt eller hvordan jeg skal forklare det går ikke? enten så går den og blør som det gjore da eller så går den ikke å blør ikke på en måte? Lenke til kommentar
Gjest vroom Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kanskje er det feil å si dette, men når en person vet så lite om sex, begynner jeg å tenke at denne personen kanskje burde ha venta litt... Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Kanskje er det feil å si dette, men når en person vet så lite om sex, begynner jeg å tenke at denne personen kanskje burde ha venta litt... Blir litt feil, ettersom det er MANGE som tror at jomfruhinna faktisk er ei hinne Om du derimot sikter til de øvrige innslagene, så er jeg kanskje litt enig! Lenke til kommentar
cerice Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 åja for det jeg trodde at den bare har gått litt eller hvordan jeg skal forklare det går ikke? enten så går den og blør som det gjore da eller så går den ikke å blør ikke på en måte? Dette høyres kanskje vulgært ut, men dersom han hadde tissen sin inni tissen din er du ikkje jomfru lenger. Så enkelt er det. Om du blødd mykje eller ikkje har inga betyding. Jomfruhinna har egentlig ingenting med jomfrudomen å gjere. Dei fleste sprekker riktignok jomfruhinna første gong dei har sex (og då kjem det litt blod), men det er også mulig å sprekke jomfruhinna på andre måter, f.eks ved fall eller trening, uten at ein mister jomfrudomen for det om. Må seie meg einig i dei som sier at det virker som om du vet veldig lite om sex. Eg visste no alt dette før eg mista jomfrudommen. Har du ikkje fått seksualundervisning? Lenke til kommentar
Gjest ! Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 åja for det jeg trodde at den bare har gått litt eller hvordan jeg skal forklare det går ikke? enten så går den og blør som det gjore da eller så går den ikke å blør ikke på en måte? Dette høyres kanskje vulgært ut, men dersom han hadde tissen sin inni tissen din er du ikkje jomfru lenger. Så enkelt er det. Om du blødd mykje eller ikkje har inga betyding. Jomfruhinna har egentlig ingenting med jomfrudomen å gjere. Dei fleste sprekker riktignok jomfruhinna første gong dei har sex (og då kjem det litt blod), men det er også mulig å sprekke jomfruhinna på andre måter, f.eks ved fall eller trening, uten at ein mister jomfrudomen for det om. Må seie meg einig i dei som sier at det virker som om du vet veldig lite om sex. Eg visste no alt dette før eg mista jomfrudommen. Har du ikkje fått seksualundervisning? Alle vet at sex er tabu i den norske skolen. Da jeg gikk u-skolen (1997-2000) bestod seksualundervisningen vår av et par timer om mannens penis og kvinnens vagina, etterfulgt av en kjapp tur ned på sosialmedisinsk senter hvor vi fikk tre kondomer over isoporkuker. Jeg tviler på at undervisningen er blitt så jævlig mye bedre. Men! Når det er sagt så har vi jo i dag google, der ligger svarene til alt! Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Har han vært inni deg, er du ikke jomfru. Lenke til kommentar
cerice Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 åja for det jeg trodde at den bare har gått litt eller hvordan jeg skal forklare det går ikke? enten så går den og blør som det gjore da eller så går den ikke å blør ikke på en måte? Dette høyres kanskje vulgært ut, men dersom han hadde tissen sin inni tissen din er du ikkje jomfru lenger. Så enkelt er det. Om du blødd mykje eller ikkje har inga betyding. Jomfruhinna har egentlig ingenting med jomfrudomen å gjere. Dei fleste sprekker riktignok jomfruhinna første gong dei har sex (og då kjem det litt blod), men det er også mulig å sprekke jomfruhinna på andre måter, f.eks ved fall eller trening, uten at ein mister jomfrudomen for det om. Må seie meg einig i dei som sier at det virker som om du vet veldig lite om sex. Eg visste no alt dette før eg mista jomfrudommen. Har du ikkje fått seksualundervisning? Alle vet at sex er tabu i den norske skolen. Da jeg gikk u-skolen (1997-2000) bestod seksualundervisningen vår av et par timer om mannens penis og kvinnens vagina, etterfulgt av en kjapp tur ned på sosialmedisinsk senter hvor vi fikk tre kondomer over isoporkuker. Jeg tviler på at undervisningen er blitt så jævlig mye bedre. Men! Når det er sagt så har vi jo i dag google, der ligger svarene til alt! Mja... Då eg gikk på ungdomsskule (5-6 år sidan) fikk vi ganske grundig seksualoppvisning. Dvs, vi gikk gjennom heile det kapittelet i naturfagsboka på lik linje som vi gikk gjennom dei andre kapitla + spm & svar med helsesøster... men det varierer vel frå skule til skule. At man mister jomfrudomen når ein har sex, bør jo vere ganske grunnleggende seksualkunnskap . Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Du har hatt en penis i deg og spør om du er jomfru? Ingen som har seksualundervisning på skolen lenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg