sola66 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg ønsker høyttalere som lett kan kobles til og fra bærbar pc. Ønsker om mulig også å kunne koble de til iPod, evt. også Boomblaster hvis det finnes saker med flere tilkoblingsmuligheter (men pc-en er viktigst!). Høyttalerne er tenkt å stå fast ett sted så det er ikke så farlig om det er litt størrelse på dem (skal altså ikke fraktes frem og tilbake). Jeg er ute etter noe jeg enkelt kan koble til når jeg spiller musikk på pc-en, men ønsker høyere og vesentlig bedre lyd enn det pc-en gir. Tips til hva jeg bør kjøpe da? Pris: max ca. 3500,-. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Logitech z-5500 kanskje? Lenke til kommentar
sola66 Skrevet 10. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 (endret) Logitech z-5500 kanskje? Ja, så på de, men ble litt usikker på om disse lett lar seg koble til og fra bærbar pc. Har noe lignende til den stasjonære pc-en, men der er det jo kabel fra alle høyttalere + suben og det nytter jo ikke til en bærbar som stadig flyttes på. Men det finnes kanskje andre løsninger? Har også sett på Logitech Squeexebox og B&W MM-1. Endret 10. mai 2010 av sola66 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2010 Det er bare å koble til den grønne kabelen så får du lyd i stereo. Om du vil ha monitorer finnes det noen fine swans m200mkIII som en annen på forumet her ble veldig fornøyd med for litt siden, du kan jo spørre han hvor han kjøpte de. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1217882 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå