ADSL768/128 Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hei Jeg bestilte et Star Wars Bounty Hunter for Gamecube 6.6.2003. Dagen etterpå så jeg i detaljer om spillet at det stod: Region PAL: Will play on UK GameCube only Tror dere spillet virker på vår Gamecube? mvh Kjetil Lenke til kommentar
corcky Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 PAL=Europa så det skal vel gå. Skjønner ikke helt hva de mener med "Region PAL: Will play on UK GameCube only" da PAL er Europa.. Lenke til kommentar
ADSL768/128 Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 PAL=Europa så det skal vel gå.Skjønner ikke helt hva de mener med "Region PAL: Will play on UK GameCube only" da PAL er Europa.. Husker for MANGE år siden da faderen jobba på sjøen, fikk et TV spill som var kjøpt i England (Tennis), det ble kobla til RF-kontakten (eneste som fantes) og da ble bildet sh? Men det skal vel ikke ha noe å si i dag, med SCART kontakt? mvh Kjetil Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hei Jeg bestilte et Star Wars Bounty Hunter for Gamecube 6.6.2003. Dagen etterpå så jeg i detaljer om spillet at det stod: Region PAL: Will play on UK GameCube only Tror dere spillet virker på vår Gamecube? mvh Kjetil Dersom du har en Gamecube som er kjøpt her i Norge, og spillet er kjøpt fra England vil ikke dette by på noen problemer. Går helt fint. Dersom spillet var fra USA eller Japan ville ikke maskinen lastet spillet skikkelig, selv om dette kan løses med en boot disk. Uansett, du vil ikke ha problemer med å spille spillet ditt. Lenke til kommentar
ADSL768/128 Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Hei Jeg bestilte et Star Wars Bounty Hunter for Gamecube 6.6.2003. Dagen etterpå så jeg i detaljer om spillet at det stod: Region PAL: Will play on UK GameCube only Tror dere spillet virker på vår Gamecube? mvh Kjetil Dersom du har en Gamecube som er kjøpt her i Norge, og spillet er kjøpt fra England vil ikke dette by på noen problemer. Går helt fint. Dersom spillet var fra USA eller Japan ville ikke maskinen lastet spillet skikkelig, selv om dette kan løses med en boot disk. Uansett, du vil ikke ha problemer med å spille spillet ditt. Takk for det, nå har guttungen snart mast høl i huet på meg om hvor tid spillet kommer og da hadde det jo vært typisk at det ikke virka. Takk til alle besvarte meldinger mvh kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå