Gå til innhold

Erfaringer med "Air Phone No. 1"?

Anbefalte innlegg

Skal ha ny jobbtelefon, og lukter litt på Air Phone No. 1. Er det noen som har erfaring med denne? Er det QWERTY i landskapsmodus på den? Hvordan er batteritiden? Hvordan holder telefonen seg over tid? Går det å ta av "SIM"-klistremerket bak på telefonen?

Takk for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nettopp det jeg har gjort. Og den virker jo superbra, prisen tatt i betraktning!

Men vil at noen skal gi meg hands-on-erfaring! Butikken som selger den har jo ikke peiling i det hele tatt!

EDIT: Og om du ser på spørsmålene, ser du at jeg spør om ting som det ikke opplyses om i noen av filmene på nettet :)

Endret av conflict
Lenke til kommentar
  rulleguru skrev (På 12.5.2010 den 22.55):

Har ikke prøvd denne, men har prøvd en del iphone-kloner. Alle har vært 100% elendig selv om de ser greie nok ut på papiret.

Operativsystemet er så enkelt som man kan få det, bare skinnet til å ligne iphone.

Akkurat den samme oppfattelsen jeg har av disse. Jeg ville nok styrt unna for å være ærlig. Disse telefonene har ikke den kontrolltestinga slik som vanlige mobil produsenter har, så kvaliteten er noen klasser bak standarden i bransjen. Å det i alle ledd også.

Endret av ekun
Lenke til kommentar

Det er akkurat det jeg har tenkt også. Men ut i fra videoene jeg har sett, virker faktisk den telefonen her brukbar! Den er jo raskere i OS enn min N97 mini, og når det tekniske i tillegg høres bra ut, blir jeg faktisk litt interessert!

Søk på telefonen på youtube, og se på videoen fra

. Telefonen ser faktisk bra ut! :O
Lenke til kommentar
  conflict skrev (På 13.5.2010 den 9.16):

Det er akkurat det jeg har tenkt også. Men ut i fra videoene jeg har sett, virker faktisk den telefonen her brukbar! Den er jo raskere i OS enn min N97 mini, og når det tekniske i tillegg høres bra ut, blir jeg faktisk litt interessert!

Søk på telefonen på youtube, og se på videoen fra

. Telefonen ser faktisk bra ut! :O

Selvfølgelig er den raskere enn din N97, N97 er en smarttelefon! Denne "Airphonen" har et OS på linje med de enkle billige Nokia-telefonene, det skal mye til at det ikke går raskt.

Lenke til kommentar
  conflict skrev (På 9.5.2010 den 14.22):

Skal ha ny jobbtelefon, og lukter litt på Air Phone No. 1. Er det noen som har erfaring med denne? Er det QWERTY i landskapsmodus på den? Hvordan er batteritiden? Hvordan holder telefonen seg over tid? Går det å ta av "SIM"-klistremerket bak på telefonen?

Takk for alle svar! :)

Den er helt OK. Er ikke QWERTY i landskapsmodus såvidt jeg kan se. Batteri = ukjent, holdbarhet er irrelevant, da det følger med silikontaske og de selger skjermbeskyttere på clas ohlson.

Det går å ta av klistremerket bak telefonen.

Vil du ha iPhone, men ikke har råd, så kjøp denne :)

Lenke til kommentar

Fornøyd var vel litt å ta i. Den både imponerer og skuffer på samme tid. Er f.eks et ork å skrive meldinger på den. "Vil du sende?" "ja", "sikker?" "ja", "heeeeeeelt sikker?" "ja". Mange sånne opplevelser på den telefonen :p

Men grei nok skjerm og JAVA, noe som vil si at opera mini forhåpentligvis funker :)

Lenke til kommentar

Kostet 1299,-. Heller det enn å kjøpe på nett og ikke få teste først ;)

Følsomheten er såpass bra at jeg trodde den var kapasitiv. Det må jo sies å være bra! Fant ut at den var resistiv ved å ta neglen på den. Ble lovet at den var kapasitiv, så var litt skuffende. Men men.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...