TheOscana Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hei! Jeg fant et gammelt oppptak og et gammelt riff, som jeg har lyst til å dele med dere. Hvis dere sjekker ut dette: http://www.myspace.com/theoscana , så finner dere opptakene... Jeg vet at de inneholder feil, men er forstatt taknemmelig for tilbakemedlinger. Lenke til kommentar
ThePerry Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Oscana da så gammelt var det ikke. maks tre uker. det sto det i hvertfall på youtube: www.youtube.com/user/TheOscana Endret 9. mai 2010 av Peta Lenke til kommentar
TheOscana Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Oscana da så gammelt var det ikke. maks tre uker. det sto det i hvertfall på youtube: www.youtube.com/user/TheOscana Minst et halvt år... Og jeg har spilt i to år. Uansett har jeg aldri fortalt deg om de opptakene før i dag, så jeg tror du dikter Jeg prater om sangen. Du deler private ting, noe som ikke er lov. Du poster en unødvendig post, bare for å brøve å drite meg ut. Det er helt menigløst og uhbehagelig, for meg i denne situasjonen. Dette må jeg rapotere! Endret 9. mai 2010 av TheOscana Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå