havarwatt Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Holder på å planlegge en to ukers tur til Kina. Utgangspunktet for turen er Beijing. Er det noe annet en bør se? Shanghai eller Hong kong? Ellers noen andre tips for turen? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg ville lagt inn en tur til Nord-Korea om jeg hadde 2 uker i Beijing. Turene går vanligvis derifra og dettte er noe unikt som man antagelig ikke kan se om noen år. Lenke til kommentar
Gazelle Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hong Kong anbefales! Vi ferierte der,men tok turen over grensen (Britisk koloni da jeg var der)Da vi kom over til Kina var forskjellen ganske stor,folk kom nesten helt oppi oss og glante,det var veldig forurenset.Veninnen min som bodde i Hong Kong frarådet meg å ha på sandaler der,det skjønte jeg fort, folk spyttet overalt,Men det er gøy å ha vært der,herlig å se dem som utførte thai chi,i parkene. Der jeg likte meg best var altså i Hong Kong,veldig vestlig der,men allikevel så anderledes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå