Gå til innhold

noen som vet om et ferdig system som dekker disse kravene?

Anbefalte innlegg

hei, jeg fikk i oppdrag å lage noe kjapt som skal brukes som en slaks stattestikk database for en organisasjon,

så tenkte jeg å bruke holdningen "hvorfor lage noe som er laget før"

men desverre har jeg ikke funnet noen ferdig script som kan brukes spessifisert til dette.

å igjen før noen kommer med kommentaren "prøv å lag et selv" å legger til en link til php beginner eller w3schools, så må jeg bare si at jeg trenger noe rimelig fort, så har ikke tid til det, uansett om det frister bare for utfordringen sin del.

det jeg trenger er et script som lar deg logge inn, må ha flere brukere siden der er mange ledd i denne organisasjonen.

etter det trenger dem bare et simpelt system for å legge inn og kunne slette, det som skal legges inn er oversikt over eiendeler, stattestikk over penger samlet inn fra innsamlings aksjoner osv.

og enkle brukerrettigheter jeg er meget dårlig til å forklare, så trenger dere mer å gå på, legg igjen en post.

takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er garantert noe som er lagd før. Men tviler på at det isåfall er noe som ikke må modifiseres av en som kan PHP. også er det det å finne det :p

Hvis du forteller hva du ønsker, så kan jeg se om dette er noe jeg kan lage, dersom det er så enkelt som du sier :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis du ønsker et system der brukere skal kunne registrere seg, opprette og endre innhold og styre brukerrettigheter så kan du oppnå det med Drupal (drupal.org) uten å skrive en eneste linje PHP-kode.

Det er dog en liten læringskurve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...