johnstr Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hei, jeg har laget en remix av ravers fantasy i fl studio. Original melodien er i sangen i tillegg til andre melodier jeg fant på. Hadde vært fint med respons! Takker på forhånd Download: http://www.nrk.no/urort/1.0/track/download/1070932.mp3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 God rytme og likanes bass! Men.. den mangler variasjon og framdrift! Den mangler det lille ekstra, og det virker på meg som at dette er noe du har kastet sammen i en fei. Lenke til kommentar
johnstr Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 God rytme og likanes bass! Men.. den mangler variasjon og framdrift! Den mangler det lille ekstra, og det virker på meg som at dette er noe du har kastet sammen i en fei. Ja, lagde på den på ca en dag, så er ikke så rart, men skal jobbe litt mer med den, så den blir bedre. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvorfor legger du ut halvferdige låter til gjennomlytting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå