Noname26 Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 hei jeg møtte en jente for 1 uke siden vi begge har vært forelsket i verandre i 10 år og har endelig blitt ilag.. men problemet er jeg har vært så uheldig angående forhold alle jeg har vært ilag med har vært utro og misbrukt min tillit og nu sliter jeg med å vise at jeg stoler på henne og hu sier til meg at jeg trenger ikke å bekryme meg for hu kommer ikke til å være utro imot meg . men jeg prøver så godt jeg kan å vise at jeg stoler på henne men hu ser det ikke ,, jeg lar hu møte andre venner og møte eksn sin og kjøre bil ilag med han ,, ogsånne ting ,, men det ser ut som at det e ikke nok ,, jeg vet ikke lengre ka jeg skal gjøre noen som har råd ? takk på forhånd Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Jeg tror du må bare vente og la ting "gå" seg til. Høres teit ut og jeg vet godt hvor jævlig det er å vente på kjærligheten&co men man finner som regel ut av det meste med tiden . Endret 9. mai 2010 av hernil Fjernet sitat av førstepost etter splitting Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Siden dere har vært forelsket i hverandre i 10 år, så tror jeg tilliten er ganske høy. Lenke til kommentar
Noname26 Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Siden dere har vært forelsket i hverandre i 10 år, så tror jeg tilliten er ganske høy. jeg flytta ifra den byen ho bor i og kom til flyttanes til bake og møtte henne sånn plutselig og vi snakka lenge ilag og sånnt men for 10 årsiden så hva jeg 16 år og hu hva 10 år kan jo ikke bare bli ilag med en 10 åring .. og jeg flytta da jeg hva 18 åring ,, så jeg vet ikke hvordan jeg kan vise til henne at jeg stoler på henne og hva jeg skal si til henne som forteller at jeg stoler på henne ,, vis dere skjønner hva jeg mener ,, høres så patetisk ut :O Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Du var sammen med en tolvåring når du var atten? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Sær tråd ... Du var forelsket i en tiåring i en alder av 16? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå