b00n Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Et utvalgt bilde fra når jeg prøvde meg for første gang på nattbilde av bilen min. Kjedelig bakgrunn er jeg klar over Model : NIKON D80 ExposureTime : 1/3Sec FNumber : F4,2 ExposureProgram : Manual ISOSpeedRatings : 400 Lenke til kommentar
katet Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) God kveld! Eg tykkjer bildet er bra, men eg meinar det hadde vorte betre viss bilen var sentrert i bildet. Tykkjer også att bilen vart noko mørk, kunne godt ha stått på med parklys elns Etter litt meir tenking så var kanskje ikkje plasseringa av bilen i bildet så verst allikevel ! katet Endret 9. mai 2010 av katet Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Raskt overblikk på bildet så er det helt kurrant. Savner litt mer refleks i lakken som sa at det var en bil der. Om du hadde tatt bildet i den blå time så hadde du kanskje fått litt mer tegning av formen på bilen. Skulle også likt at det var litt dramaturgi i bildet, for eksempel at lysene stod på. Bildet hadde gjort seg bedre med litt mer sentrering og kanskje rydda opp litt i kupeen. Fjerninga av nummerplata var kanskje litt på kanten dårlig. Pent lys i hvert fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå