1993 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Er det noen som vet om det er mulig, og hvordan, man bestiller fra ralphlauren? Har hørt at det skal være mulig, men får det ikke til. Noen som har bestilt derfra? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Det er enkelt. Du lager en konto hos RalphLauren.com, og så lager du en konto hos JetCarrier. Når du har gjort dette finner du det du skal ha hos RL.com og legger i handlekurven, og fortsetter til betaling. Dra fram kortet ditt og tast inn informasjonen, og når du kommer til adresse for sendingen taster du inn opplysningene fra JC. Fortsett bestillingen og fullfør. Logg inn hos JC og si i fra at du venter en pakke fra RL.com, last opp kvittering og fyll inn resten av informasjonen de vil ha. Så kommer pakken til JC, blir sendt med fly til Norge og så kan du hente den på postkontoret, og etterhvert får du en regning fra JC som du betaler med KID-nummer. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Enkelt sa du? Hørtes ut som et underlig styr Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Det er jo akkurat det samme som å bestille på nett, men du får et ekstra steg siden det må innom en tredjepart. Eneste forskjellen du gjør under selve bestillingen er å taste inn en annen adresse enn hjemmeadressen din, og hvis du syns det er vanskelig så syns jeg veldig synd på deg. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Javel, syns synd på meg. Sa vel heller ikke at det var vanskelig, bare at det virket tungvindt. Endret 9. mai 2010 av Bob The Blob Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Nå har det seg jo slik at det ikke er noen andre muligheter (Med mindre man kjenner noen som bor i USA som kan motta pakken og sende den til deg), så da er det jo det enkleste... Lenke til kommentar
1993 Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2010 Må si takk for tipset, det der hadde jeg ihvetfall aldri funnet ut selv ! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 skjønner ikke helt åssen jeg skal fylle ut adressen JetCarrier 58085 Att: *snip* 601 W Linden Av Suite 58085 Linden, NJ 07036 altså er adress: 601 W Linden Av Suite 58085 City: Linden State: NJ Zip: 58085 takker for hjelpen Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. november 2010 Rapporter Del Skrevet 26. november 2010 Står da ganske greit forklart? Sett JetCarrier 58085 Att: Navnet ditt som mottakers navn, gateadressen er 601W Linden Avenue Suite 58085, byen blir Linden, postnummer er 07036 og staten er New Jersey. Hvorfor du skal endre ZIP-code til 58085 skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Hva er typisk prisen for 2 stk V-gensere med jetcarrier? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Kommer an på hva genseren koster det, og hvor mye JC skal ha i frakt. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Hvor mye varen koster betyr vell ingenting for jetcarrier vell? Der er det vell vekt og volum som teller vell. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Ikke når det skal fortolles. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2010 Hvorfor kan ikke bare Ralph lauren sende til Norge a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå