Hawkis Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 trenger tips til free download file converter mp3 til mp4 takk for svar på forhånd Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) prøv SUPER Last den ned her Endret 9. mai 2010 av stelar7 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Vel - dette er bildeforum - tror du heller bør gå over i amobil eller audiovisuelt-delene av diskusjon.no.. Endret 9. mai 2010 av Trondster Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Unngå super, fikk etterhvert spyware og la inn skjulte filer. Gå for quick media converter isteden, eller prøv en online løsning. http://www.cocoonsoftware.com/ Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 jeg ville brukt winamp sin format converter. den har ikke sviktet meg 1 gang på de 600 filene jeg har konvertert. Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Unngå super, fikk etterhvert spyware og la inn skjulte filer. Gå for quick media converter isteden, eller prøv en online løsning. http://www.cocoonsoftware.com/ Har brukt super i snart 3 år uten et eneste problem... Så den spywaren du snakker om må nok vere fra noe annet... Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Merker ikke så mye til den, noen antispyware programmer plukker den opp. Og, jo, den kommer fra super. Siste gangen jeg brukte super var i 2007/2008, når det kom en ny versjon som innstallerte skjulte filer samt noen .dll filer som var assosierte med spyware. Kjenner ikke til det nå, men er for mistenkelig for mitt bruk. http://blog.monkeyless.com/2006/07/16/erightsofts-super-video-converter-looks-safe/ A run of a-squared reports 14 xp registry “traces”added when you run SUPER. Here is what a-squared website says about this: Name: Trace.Registry.Radlight Description: Registry traces are known references of Spyware/Adware which are stored in the Windows registry database. Traces may be autorun keys which make Spyware/Adware run automatically on Windows startup. Traces may also be registrations of Spyware/Adware DLL files which are registered to hijack the Windows Explorer or the web browser. Important: Traces can not be harmful by definition. They are only some kind of helpers to enable Malware to be installed and run on your computer. Additional information might be found here: Search at Google for Trace.Registry.Radlight Search at Google for Trace.Registry.Radlight Search at Windows Live for Trace.Registry.Radlight Search at Windows Live for Trace.Registry.Radlight Search at Yahoo for Trace.Registry.Radlight Search at Yahoo for Trace.Registry.Radlight Fail to Clean [ PAK_Generic.001]( 1) from C:\Program Files\eRightSoft\SUPER\cygz.dll Success Delete [ PAK_Generic.001]( 1) from C:\Program Files\eRightSoft\SUPER\cygz.dll Fail to Clean [ PAK_Generic.001]( 1) from C:\Program Files\eRightSoft\SUPER\DXdump.exe Success Delete [ PAK_Generic.001]( 1) from C:\Program Files\eRightSoft\SUPER\DXdump.exe Fail to Clean [ PAK_Generic.001]( 1) from C:\Program Files\eRightSoft\SUPER\spk\1stRun.exe Success Delete [ PAK_Generic.001]( 1) from C:\Program Files\eRightSoft\SUPER\spk\1stRun.exe Fail to Clean [ PAK_Generic.001]( 1) from C:\WINDOWS\MOTA113.exe Success Delete [ PAK_Generic.001]( 1) from C:\WINDOWS\MOTA113.exe Now I’m not sure about the MOTA113.exe, but the other items were defintely in the SUPER directory. I immediately uninstalled the program and will try and find a good open source alternative. Spy Sweeper detected Smab0.dll in C:\Windows\System32\ as a generic suspicious software, as others have pointed out. Before quarantining it, I wanted to check its properties. No application was associated w/ it and its creation date seemed to be around the last installation of Super. ---------- Mota, smab0, cygz og lignende var linket til super på den tiden. Jeg stoler ihvertfall ikke på super. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 mp4 er en conteiner. du kan velge hva du skal putte inn i den. vanligst er aac + h264 . men man kan lett bruke mp3 + xvid eller bare mp3 eller bare aac. eller noe helt annet. Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Mota, smab0, cygz og lignende var linket til super på den tiden. Jeg stoler ihvertfall ikke på super. som du selv sa: før i tiden VAR den ille... mye bedre med de siste updates og liknende Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 VLC kan konvertere til stort sett alt den spiller av Se om du finner noe fornuftig her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå