WeeR Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Heisann! Hvor finner jeg nye codecs til xbox? Er det i det hele tatt mulig? Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 www.xbox-scene.com er en god side for xbox modding, søk litt rundt der å se hva du finner! Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Takk for svar men har allerede sett der.. Problemet er at jeg har en film som er Xvid+ AC3.. og da blir lyden ca 30 sek feil.. på pc fungerer den utmerket.. Alle andre typer filmer fungerer.. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Bruker du xbmp for å spille den av ?? Isåfall så laster du inn den nyeste versjonen. Lenke til kommentar
anicet Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hvis lyden og bildet er ikke synkronisert så finnes det mulighet å stille på dette i xbmp les gjennom manual. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 (endret) jupp, det er riktig. Ha filmen framme, trykk på kontrollens lille kors Der kan du justere lyden etter bildet. Har etter en stund oppdaget at xbmp er den beste mediaplayern noen sinne ! Finnes ikke en spiller på data en gang som knuser denne. Edit: Nå har jeg jammen landet på akkurat 500 meldinger her i forumet Hurra ![/size] Endret 13. november 2005 av Menkromsen Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 hmm, tror jeg nesten må skaffe meg x-box jeg og. sitter og ler av alle kameratene som har kjøpt seg gamecube, og som nå må kjøpe seg DVD-spiller i tillegg Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 hmm, tror jeg nesten må skaffe meg x-box jeg og. sitter og ler av alle kameratene som har kjøpt seg gamecube, og som nå må kjøpe seg DVD-spiller i tillegg Er ikke så veldig god DVD kvalitet på de spill konsollene, jeg testa en XBOX opp mot en HK DVD25 og xboxen ble brilleknust (på en litt gammal sony tv) . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå