Gå til innhold

XBMC live(usb) og Asrock 330. Trenger litt hjelp.

Anbefalte innlegg

Jeg kjører nå Win7 på min Asrock 330(første utgaven) men savner XBMC. Har prøvd XBMC for windows, men den viser ikke HD-filmer glatt dessverre. Jeg kan heller ikke avinstallere Win7 og legge inn ubuntu+xbmc pga jeg trenger win7 til webtv bla. Tenkte derfor å bruke XBMC live fra en minnepenn.

1. Jeg lastet ned UNETbootin + xbmc-9.11-live-repack.iso å la det over på en minnepenn.

2. Startet så maskinen med minnepennen igjen, trykket F11 og vlagte å boote fra minnepennen.

(Men her kom jeg rett inn på noen valg, Default - XBMC Live Nvidia - XBMC Live Intel osv..)

Skal den ikke boote direkte inn i XBMC?

Når jeg trykket på Default eller XBMC Live så kom jeg bare inn i installasjonen til Ubuntu(velge språk, tastatur osv, stopper opp da den ikke finner cd-rom).

Noen som har vært borti dette problemet før?

En ting til, er det mulig å lagre det man gjør(sin egen instillinger) når man bruker xbmc live fra en minnepenn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trodde XBMC skulle støtte hardware akselrasjon under Win7 nå, det er mulig du må laste ned en "nightly-build", det er mulig du må konfigurere noe på XBMC i tillegg for at dette skal fungere ordentlig.

Eventuelt, prøv forumet til XBMC, der får du den hjelpen du trenger :)

Frank

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...