toreml Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Skulle starte opp pc'n idag - men nei da, ingen ting. Helt død - ingen antydning på vifta eller noe. Har nå i første omgang prøvd å bytte strømkabel men ingen ting skjedde. Maskinen har stått på samme sted i over ett år - så jeg har ikke hatt noe bevegelse om kan ha løsnet ledninger. (tror jeg da) Er det noen enkle ting jeg kan gjøre for å få sjekket hva som er feil? Jeg har i ingen ekstra deler - må evt få lånt meg dette. Mvh Tore Lenke til kommentar
Exlo Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Fungerer andre ting i samme kontakt i veggen? Er det lys på hovedkortet? Ville da begynt med å koble ifra alt bortsett fra hovedkort, og sett om den startet da. Om den gjør det, er det "bare" til å koble til en og en enhet til den ikke vil starte igjenn for å finne ut hva som gjore at den ikke startet. Ikke lys i HK, vil si at strømforsyning muligens er defekt defekt! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Strømforsyning er naturlig å mistenke når slikt skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå