kaaasen Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Unnskyld for min innblanding, men er ikke Max Payne gått ut av dato?Det var bra en stund tilbake, men nå er det gammelt og kjedelig, men ser du noen intresse i det, da får du vel bare ha lykke til... Eneste spillet som har holdt kjempe lenge, og kommer til å holde fortsatt en stund, er Counter-Strike. Skulle bare blitt litt bedre grafikk på det spillet... Også måtte djevelen ta seg av det cheaterne som ødelegger spillet med aimbot... Dette er det tåpeligste jeg har hørt på lenge. Unnskyld meg. Max Payne er et godt spill, og jeg holder faktisk på med det ennå, etter x antall rundede ganger. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Bra spill med bra grafikk er aldri for gamle. Max Payne er bra, derfor tidløst. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 May Payne er faktisk det eneste shoot`em`up spillet jeg har gått igjennom 3 ganger.. Eneste i samme kategori som har gitt meg lite mye moro tror jeg må være gode gamle HL. Driver på gang 4 nå 8) MÅ jo gå igjennom det kun med bruk av Kun Fu i Kung Fu modden vett Lenke til kommentar
DevN Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hei, - Har vært borte en stund, men er nå tilbake! - Sant nok er Counter-Strike gammelt og lignende, dårlig grafikk og alt mulig. Men jeg syns fortsatt det er kult, og ville tro det var et av spillene som har vart lengst og muligens kommer til å vare ennå en stund. Men ser liksom ikke noe i Max Payne, er bare det samme hele tiden, mens i CS kan man spille til forskjellige grader, altså mot noen som er gode, noen som er elendige, osv. Uansett du/dere får har lykke til i MP! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå