RYB Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Jeg har kommet til part 2: chapter 3; No payne no gaine.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Når jeg går litt fram så begynner det å eksplodere og det kommer flammer overalt. Kan noen hjelpe meg?? Takk på forhånd !! Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Løp først til høyre langs veggen og så til venstre. Husker ikke hele ruten, men det er en liten labyrint av flammer som du må komme deg igjennom. Quick Save er gangske kjekk å ha! 8) Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hvilket kapittel er det? Hva skjer der? Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 du skal bare løpe IKKE stopp da tar du antaglivis fyr ... finne veien men ikke kom nær flammene...! fy faen jeg sleit der... brukte år og dag... sleit med og finne veien... Lenke til kommentar
RYB Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Løp først til høyre langs veggen og så til venstre. Husker ikke hele ruten, men det er en liten labyrint av flammer som du må komme deg igjennom. Quick Save er gangske kjekk å ha! 8) Men jeg spiller i playstation 2, det går ikke an med quick save.. Er det noen som husker hele ruten.. Trenger virkelig hjelp her!! Lenke til kommentar
RYB Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 du skal bare løpe IKKE stopp da tar du antaglivis fyr ... finne veien men ikke kom nær flammene...! fy kjøss jeg sleit der... brukte år og dag... sleit med og finne veien... Når jeg løper så dør jeg.. jeg vet hva jeg skal gjøre. vet du hele veien?? Lenke til kommentar
RYB Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Hvilket kapittel er det? Hva skjer der? Det er Part 2: A day in the hell. Chapter 3: no payne no gain. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 løp og hopp, du skal løpe langs veggen nesten hele tiden, i starten skal du løpe inn på kjøkkenet, inn på lageret, og over hyllene før de sprenger... husker jeg fikk panikk på det kapittelet der, og klarte det på første forsøk Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Du skal bare løpe som et helvet. Gjennom et teater og inn på et kjøkken og bak noen planker. Bare løp og løp og løp! ALDRI stopp! Er ikke så vanskelig... Lenke til kommentar
RYB Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Du skal bare løpe som et helvet. Gjennom et teater og inn på et kjøkken og bak noen planker. Bare løp og løp og løp! ALDRI stopp! Er ikke så vanskelig... Og hva skal jeg gjøre da?? Skal jeg bare stå der?? Lenke til kommentar
RYB Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 løp og hopp, du skal løpe langs veggen nesten hele tiden, i starten skal du løpe inn på kjøkkenet, inn på lageret, og over hyllene før de sprenger... husker jeg fikk panikk på det kapittelet der, og klarte det på første forsøk Hva mener du med over hyllene?? Skal jeg hoppe over dem eller løpe forbi dem?? Hva skal jeg gjøre etter det?? Lenke til kommentar
paradox Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hva mener du med over hyllene??Skal jeg hoppe over dem eller løpe forbi dem?? Hva skal jeg gjøre etter det?? Såvidt jeg husker, er det en dør der hyllene faller som leder inn til en gang du skal følge videre. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 løp og hopp, du skal løpe langs veggen nesten hele tiden, i starten skal du løpe inn på kjøkkenet, inn på lageret, og over hyllene før de sprenger... husker jeg fikk panikk på det kapittelet der, og klarte det på første forsøk samme her det er bare å springe å springe å springe dit det er litt mindre flammer enn vanlig, så klarer man seg... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg spurte hvor det var fordi at kapittelet du snakker om heter "Put Out My Flames With Gasoline". Tror jeg i allfall. Først hopper du over den lille tre"veggen" til høyre for deg. Den rekker ca. opp til midjen på Max. Så løper du inn i døra til høyre for baren. Det er døra som går inn i et kjøkken og likner på alle sånne kjøkkendører som returanter har. Så løper du i rett linje mot den neste døra. Den døra ser akkurat ut som den forrige du gikk i gjennom. Så kommer du inn i en gang der veggene tar fyr. Løp til neden så kommer du inn i et annet stort rom som jeg ikke husker hva var, men du ser en gang rett foran deg. Løp inn i den, så tar den fyr også. I enden av den så er du i problem-rommet. Der løper du inntil veggen til høyre. Når du har kommet til hjørnet av den, hopper du over benkene, og beiner som bare pokker mot gangen du så i motsatt ende av rommet når du gikk inn der. I dette rommet så tar det veldig fort fyr, og du bevege deg dritkjapt, og ikke stoppe i det hele tatt. I neste gangen kommer ilden etter deg. Du må løpe fort opp en trapp, og inn i neste rom bak en dør til venstre. Her skal du løpe til en dør på høyre side av rommet. Men vent litt, fordi en stol blir kastet tvers over rommet, og du burde ikke stå i veien for den. Så ikke beveg deg så fort her. Neste gangen kan du bevege deg litt treigere, og det burde du også. Hopp over den greia som ble kastet ned i bakken av eksplosjonen som kom da du gikk inn i rommet. Men ikke hopp for langt, for akkurat bak den er et "tomrom" som det ikke er noe ild. Nå må du finne en vei mellom ilden til neste "tomrom". Det er en liten ildløs sti som er ganske enkel å se. Med en gang du har gått gjennom den blir en gassbeholder sendt avgårde mot deg i rakettfart. Unngå den på en eller annen måte. Hopp opp på hyllene til høyre for der den kom fra, og gå inn i døra på venstre side. I neste rom er det en type som skyter mot deg med en Uzi (egentlig en Mach 10). Han løper ned trappen bak seg, så bare unngå skuddene hans. I øverst mot høyre hjørnet er det en "mat-heis" kast en granat ned den, så dør de to andre kameratene hans nede i bunnen av trappen. Da kommer han opp igjen, så skyter du han. Du går ned trappen, og ned hølet i gulvet som i øverst til høyre i rommet. Nå er du nede i kloakken. Der er det tre gubber som ser deg. Drep dem og gå der de så deg. Der er en gubbe til, og en som løper unna. Drep begge to. Rundt neste hjørnet så er det en gubbe under jerngreiene du står på. Ta deg av han. På høyre side fra der du står er det en gubbe som du ikke klarer å se som venter på deg med en Sawd-Off Shotgun. Drep han, men ikke stå for nærme, ellers dør du. Så møter du to andre under jern-greia du står på når du går rundt neste hjørnet. Etter at du har drept dem, så går du opp trappa, og du har klart brettet. Dette kan se litt grundig ut. Kanskje litt for grundig ut. Men jeg måtte lære meg hele spillet utenat når jeg klarte det uten å miste liv. Det har jeg gjort tre ganger nå. Så hvis noen har noen spørsmål, bare spør meg. Lenke til kommentar
RYB Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 Takk til alle som ga svar!! Nå har jeg faktisk greid å runne spillet 8) Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 løp og hopp, du skal løpe langs veggen nesten hele tiden, i starten skal du løpe inn på kjøkkenet, inn på lageret, og over hyllene før de sprenger... husker jeg fikk panikk på det kapittelet der, og klarte det på første forsøk Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Woot? Maxpayne på denne årstida??? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Unnskyld for min innblanding, men er ikke Max Payne gått ut av dato? Det var bra en stund tilbake, men nå er det gammelt og kjedelig, men ser du noen intresse i det, da får du vel bare ha lykke til... Eneste spillet som har holdt kjempe lenge, og kommer til å holde fortsatt en stund, er Counter-Strike. Skulle bare blitt litt bedre grafikk på det spillet... Også måtte djevelen ta seg av det cheaterne som ødelegger spillet med aimbot... Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Kan man liksom ikke spille spill som er "litt" gått ut på dato heller nå da? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Unnskyld for min innblanding, men er ikke Max Payne gått ut av dato?Det var bra en stund tilbake, men nå er det gammelt og kjedelig, men ser du noen intresse i det, da får du vel bare ha lykke til... Eneste spillet som har holdt kjempe lenge, og kommer til å holde fortsatt en stund, er Counter-Strike. Skulle bare blitt litt bedre grafikk på det spillet... Også måtte djevelen ta seg av det cheaterne som ødelegger spillet med aimbot... Unnskyld for MIN innblanding, men er ikke Counter-Strike gått ut på dato? Det var riktignok aldri bra, har alltid vært gammelt og kjedelig, men ser du noen interesse i det så får du vel bare ha lykke til! ...eller ringe en god psykiater, får jeg anbefale Gule Sider? edit: meg og tagger = ikke bra kombinasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå