Te-raptor Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Hei. Jeg skal bygge ny pc, siden den gamle begynner å bli i minste laget. -Men, jeg har et problem; noe av programmene jeg bruker fungerer best på XP og ikke i det hele tatt på f.eks. win7. I tilleg synes jeg XP er helt greit å bruke. Men får jo ikke tak i det noe sted og det som sitter i pc'en jeg har nå er oem som jeg ikke har noen cd til. Er det noen der ute som har en lovlig og registrerbar versjon av winXP liggende i en krok, så er jeg veldig interresert... Si fra om du har noe slikt å selge meg. Endret 9. mai 2010 av Te-raptor Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 https://prisguiden.no/produkt/21456 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Jeg har to stk oppgraderings cd'er til XP Pro, en som er uten SP2 og en med. Disse skal virke som vanlige installasjons cd'er, selv om de er beregnet for oppgradering. Du kan velge hvilken du vil ha. Og du får den gratis. Bor du i Oslo blir det enklest for begge. EDIT: Det skulle være SP2 og ikke SP1 Endret 9. mai 2010 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Te-raptor Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg har to stk oppgraderings cd'er til XP Pro, en som er uten SP2 og en med. Disse skal virke som vanlige installasjons cd'er, selv om de er beregnet for oppgradering. Du kan velge hvilken du vil ha. Og du får den gratis. Bor du i Oslo blir det enklest for begge. EDIT: Det skulle være SP2 og ikke SP1 Tusen takk iStereo! Da tror jeg at jeg velger meg den med SP2. Jeg bor ikke i Oslo, men kan gjerne betale for porto. Jeg sender deg et pm med tlfnr mitt. -Skal forresten kjøre gjennom Oslo idag. (E18 til Asker) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Har du mottatt pakken eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå