Kenny000 Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Skal bare sjekke om det er noe mulighet for å selge denne. Hva tror dere?: Rundt juletider sluttet maskinen min å virke. Jeg sendte inn hovedkort og prosessor til PSData. Etter å ha snakket med dem på telefon forstod jeg det slik at hovedkortet var ødelagt. De hadde ikke testet prosessoren fordi det vra en skade på den som de ikke øsnket å utbedre. Jeg Ville ikke vente lenger på en ny prosessor dersom denne var ødelagt og kjøpte en XP1700+ med en gang. Da jeg fikk alle delene i posten installerte jeg min XP1700+ og alt fungerte. Den gamle prosessoren har litt skadet kjerne på toppen av langsiden. Det er mulig den fremdeles fungerer. Lurte bare på om det var noen her som er interessert i å kjøpe denne for en billig penge? Dersom den ikke fungerer er det jo bare å sende den tilbake. Det kan jo hende at du gjør et kupp ? Du har jo heller ikke noe å tape!..... Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Ta nå å sjekk cpu'n sjøl vel... så kan me heller snakkast seinare :smile: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Jeg har tenkt på det, men jeg orker ikke gå gjennom installasjonsprosessen igjen. med artic silver osv... Jeg er av den late menneskerasen Jeg gikk nemlig en måned og ventet på maskinen og var litt for ivrig til å teste den ganle CPU'en! [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-01-29 19:10 ] Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Send meg mail på [email protected] - kan godt teste den, hvor bor du osv? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Ok. Sendte mail til deg nå.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå