unitedblogg Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hei;D jeg går 3. året på videregående og jeg skal bli sportsjournalist, norsklæreren min sa jeg burde øve på å skrive sportsartikler, har derfor lagd en blogg der jeg skal følge Man united ihvertfall gjennom hele silly season og det som er igjen av sesongen, får jeg mange lesere fortsetter jeg også neste sesong. har skrevet den første artikkelen der jeg kommenterer sannsynlige salgsobjekter i united.. http://unitednewsfeed.blogg.no/ håper der gidder å stikke innom og lese litt av den ihvertfall! kommenter gjerne layout om dere stikker innom! Lenke til kommentar
surtei Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 mye skrivefeil, men ellers bra nok Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 God idé å øve på slikt om du skal bli journalist. Når det gjelder layout er den helt grei, men bildet av Rooney ser ut til å være strukket om du skjønner. Personlig liker jeg heller ikke å lese hvit skrift på svart bakgrunn, synes det blir slitsomt i lengden. Lykke til Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Syntaks, orddeling og grammatikk er noe du bør innøve snarest. Det er ikke mangelvare på journalister i dag, og nåløyet er trangt. Når det er sagt så ønsker jeg deg lykke til! Lenke til kommentar
unitedblogg Skrevet 9. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2010 har lagt ut en del mer nå..mener selv at de nyeste "artiklene" mine er bedre enn den første.. redlegend: veit det var mye skrivefeil, skrev den kl 3 på natta..har gått gjennom den nå kult om dere kommenterer på bloggen, veit ikke om du må ha bruker for å gjøre det.. er egentlig ikke noen bloggperson:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå