Drudly Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Hei. Jeg har en signert liverpool fotball som jeg har hatt liggende i skapet mitt en god stund nå. Signaturene har jeg regnet ut er fra mellom år 1998-2000 og jeg lurer på hvor mye denne ballen er verdt? Tenkte å selge den for en liten sum for jeg har ikke den gleden av ballen som en ekte supporter kan ha. Er det noen som kan gi ett konkret og ærlig svar, og selger ikke for en dum liten krone hvis noen prøver å sette en idiotisk pris og så ta på seg "Bryderiet" med å overta den Tusen takk Lenke til kommentar
Drudly Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2010 Hele laget men kunne bare se noen av navnene som Stig Inge Bjørneby David jones osv. Regnet ut at dette måtte være ett lag fra mellom 98-00 med tanke på de 2 spillerne var på samme lag. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 legg no ut eit bilde då... Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Neiiiii. Hvorfor er dette nei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå