Gå til innhold

skla bestille meg viftestyring, trenger hjelp:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NZXT Sentry 2 er en ganske god viftestyring som har fått mange gode karakterer. Det er et touch display, med god kontrast så du ser det fra alle kanter. Du kan kontrollere opptil 5 vifter og se temperaturen på opptil 5 medfølgende temperatur sensorer. En ting som er bra er at den justerer volt og ikke rpm, som gjør at den virker med flere vifter, eller alle. Men skal ikke påstå at den virker med alle. Den koster ca 250kr (uten frakt) på Pixmania. Det er egentlig en ganske fin pris synes jeg. Hvordan maskinen din ser ut og hvordan den er bygd opp vet ikke jeg, men er egentlig sikker på at viftekontaktene passer. Det skal være standardiserte kontakter. Skal være brukermanual i pakken, så dette skal gå fint.:) Betaler du 21kr ekstra kan du bytte produktet uten grunn mot et hvilken som helt annen tilsvarende vare. Det er en deal som du får noen ekstra fordeler med på kjøpet. Du bør kjøpe noe mer synes jeg, fordi frakten koster i underkant av 100kr tror jeg, så om du kjøper mer om gangen så får du på en måte mer for pengene med tanke på frakten synes jeg.

Lenke til kommentar

NZXT Sentry 2 er en ganske god viftestyring som har fått mange gode karakterer. Det er et touch display, med god kontrast så du ser det fra alle kanter. Du kan kontrollere opptil 5 vifter og se temperaturen på opptil 5 medfølgende temperatur sensorer. En ting som er bra er at den justerer volt og ikke rpm, som gjør at den virker med flere vifter, eller alle. Men skal ikke påstå at den virker med alle. Den koster ca 250kr (uten frakt) på Pixmania. Det er egentlig en ganske fin pris synes jeg. Hvordan maskinen din ser ut og hvordan den er bygd opp vet ikke jeg, men er egentlig sikker på at viftekontaktene passer. Det skal være standardiserte kontakter. Skal være brukermanual i pakken, så dette skal gå fint.:) Betaler du 21kr ekstra kan du bytte produktet uten grunn mot et hvilken som helt annen tilsvarende vare. Det er en deal som du får noen ekstra fordeler med på kjøpet. Du bør kjøpe noe mer synes jeg, fordi frakten koster i underkant av 100kr tror jeg, så om du kjøper mer om gangen så får du på en måte mer for pengene med tanke på frakten synes jeg.

 

ja, tenkte å betille lysrør eller vifter med lys i:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Foresten, et lite tips. Når du først skal kjøpe viftekontroller så bør du også kjøpe denne <<Intel Renko pakken>> som inneholder T-Skjorte, musematte, klistremerker, vannflaske av aluminium og Windows 7 Reliese Candidate (som utgår 1. juni). Alt dette koster bare 17kr. Trykker du på linken til produksiden på Pixmania kan du også se bilde av det du får med i pakken.

 

Kjøpte det selv, og er veldig fornøyd. Kult sett med kult design. Musematten var ganske god, vannflasken var av god kvalitet og T-Skjorten fungerte veldig godt som T-skjorte. Et klistremerke er et klistremerke, så får du bruk for det, virker også det ganske bra. :p W7 vil du ikke kunne bruke fordi den er utgått nå om et par uker, men for 17 kroner får du uansett veldig mye kult! :D Kjøp 10 stk så har du julepresanger og bursdagspresanger klart. :D

Endret av stianaarskaug
Lenke til kommentar

Foresten, et lite tips. Når du først skal kjøpe viftekontroller så bør du også kjøpe denne <<Intel Renko pakken>> som inneholder T-Skjorte, musematte, klistremerker, vannflaske av aluminium og Windows 7 Reliese Candidate (som utgår 1. juni). Alt dette koster bare 17kr. Trykker du på linken til produksiden på Pixmania kan du også se bilde av det du får med i pakken.

 

Kjøpte det selv, og er veldig fornøyd. Kult sett med kult design. Musematten var ganske god, vannflasken var av god kvalitet og T-Skjorten fungerte veldig godt som T-skjorte. Et klistremerke er et klistremerke, så får du bruk for det, virker også det ganske bra. :p W7 vil du ikke kunne bruke fordi den er utgått nå om et par uker, men for 17 kroner får du uansett veldig mye kult! :D Kjøp 10 stk så har du julepresanger og bursdagspresanger klart. :D

hvorfor var det så billig?:O måtte du betal toll?

Lenke til kommentar

Neida, ingen toll. :) Du kan kjøpe det på den norske siden når du kjøper viftekontrolleren og det andre du skulle kjøpe. Bare gå inn på www.pixmania.com og trykk på det norske flagget, så kommer du til den norske siden.

 

Hvorfor det er så billig skjønner jeg ikke selv! :p Man skulle jo ha trodd at det kostet en del å lage disse tingene. Selvsagt finner du jo ting med høyere kvalitet, men for 17kr kan man absolutt ikke klage! :p Musematten var veldig god og kan trygt kalles et gaming produkt, men for flere hundre kroner så skal jeg ikke nekte for at du finner noe bedre. Det er ivertfall den glatteste musematten jeg har prøvd. :p

 

T-Skjorten er i vaskemaskinen for øyeblikket, men tror det er god kvalitet på den også. Drikkeflasken virket solid og god. PS: Det sto at flasken måtte håndvaskes. Og at T-skjorten skulle vaskes på "cold wash". Det er vel en av de laveste modusene på vaskemaskinen. 30 grader kanskje?

 

Når du kjøper alt det andre må du jo betale frakt, og bestiller du Intel Renko settet så trenger du ikke å betale ekstra frakt. Du betaler frakt for alle produktene samlet. Kanskje frakten blir dyrere hvis du kjøpe veldig mye, men dette kan du skjekke i "kassen". Jeg kjøpte 8 ting, men frakten ble ikke dyrere. Det kan være at det tar litt tid før du får varene (1-2 uker kanskje?), men jeg synes ivertfall ikke at det gjør så mye. :)

Endret av stianaarskaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...