Constanse Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (Håper jeg har plassert denne tråden rett, vurderte å sette den i "samliv og relasjoner", men ble usikker.) Ja, tittelen sier vel en del. Jeg og noen venninner begynte å diskutere dette etter at en av mine venninner nevnte at hun hadde blottet brystene sine/sittet svært lettkledd flere ganger på chatroulette. Hun mente at dette ikke var noe særlig å styre over, siden det er såpass anonymt (viser ikke fjeset). De gangene hun hadde gjort det var det for å få en liten boost i selvtillitten, og hun mente at det ikke var noe ille i det. En av de andre jentene syntes dette var helt sykt, og hun mente det var like ille som å gå bort til en tilfeldig fyr på byen og dra ned toppen, og at venninne 1 var sykt horete som gjorde dette. Oss andre lå sånn midt immellom dette. Noen syntes det var greit siden det var anonymt, at hun derfor ikke var så veldig horete, bare litt for sugen på komplimenter osv. Hva syns dere? Selv heller jeg til den siden at jeg syns at det er mer greit å blotte seg anonymt på chatroulette, enn å legge ut nakenbilder av seg selv på sider som er lagd for dette, siden de blir liggende der "for alltid". Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 (endret) Si til henne at det er en internettside som lagrer bilder fra chatroulette og plasserer de på et kart så alle kan vite hvem det er. er så nøyaktig at kommer opp hvilket hus det er ifra. http://www.chatroulettemap.com/ Endret 9. mai 2010 av morgan_kane Lenke til kommentar
iDork Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Jeg har en ganske klar grense på slike ting. Kler ikke av meg verken på nett eller offentlig. Men hva andre velger å gjøre bryr jeg meg fint lite om. Tenker ikke at folk er horete om de blotter seg på cam, selv om jeg ikke ville gjort det samme selv. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Ja fader, sjekket ut den siden, og gikk på verdal, der var det ett bilde, og han viste steike meg ta en happy johnson ;S Bør kanskje tenke på hva man gjør på chatroulette Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Ja fader, sjekket ut den siden, og gikk på verdal, der var det ett bilde, og han viste steike meg ta en happy johnson ;S Bør kanskje tenke på hva man gjør på chatroulette HAHA, va d noen du kjente? Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Si til henne at det er en internettside som lagrer bilder fra chatroulette og plasserer de på et kart så alle kan vite hvem det er. er så nøyaktig at kommer opp hvilket hus det er ifra. http://www.chatroulettemap.com/ Det er ikke helt korrekt. I de fleste tilfeller får ikke motparten nok informasjon til å stedfeste nøyaktig. De kan vite hvilken sentral du sitter koblet mot, men ikke gateadressen. Og denne map tjenesten plukker opp kun en brøkdels promille av brukerene på chatrt, så du kan nok være rimelig trygg på at du aldri havner på den nettsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg