Gå til innhold

ammo til hatsan 125 4.5

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv en Hatsan 125, og har prøvd litt forskjellig typer ammunisjon. Har funnet at RWS Supermag yter veldig godt og treffer presist (så presist som det lar seg gjøre med en Hatsan).

En annen ting du bør være oppmerksom på, er at Hatsan 125 har en i overkant kraftig rekyl. Dette bidrar til at treffsikkerheten minsker noe. Etter at du har skutt en del vil kraften reduseres littegrann, men er allikevel ikke helt problemfritt. I tillegg har jeg også erfart at Hatsan 125 spiser opp kikkertsikter! Jeg har to forskjellige kikkerter av bra kvalitet, men dessverre har begge blitt skadet av rekylen. Trådkorset har i begge tilfeller forflyttet seg så de ser ut som en X istedetfor en + når jeg titter inn! På tross av dette er korsets midtpunkt allikevel innsiktet, så jeg treffer jo..

Hatsan 125 er etter min mening et "greit" våpen, man kan ha mye moro og treffe litt tilfeldig på langt hold, og det er et av verdens kraftigste våpen i sin klasse! Ikke så altfor stiv pris gjør at den er et helt greit førstevalg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...