Gå til innhold

Husker dere streed road / hot rod ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker dette spillet på Amiga 500, ja. *mimre* Det var tider det.

Sjekke avisen og kjøpe forgassere som passet til manifolden og greier. Senke bilen og taket, ta av støtfangerene og "off to" bensinstasjonen for å kjøre pink-slips :D

Forøvrig tør jeg ikke prøve slike gamle spill nå. Er redd for å bli skuffa over grafikken eller noe annet, og miste de gode minnene.

Lenke til kommentar
Husker dette spillet på Amiga 500, ja. *mimre* Det var tider det.  

Sjekke avisen og kjøpe forgassere som passet til manifolden og greier. Senke bilen og taket, ta av støtfangerene og "off to" bensinstasjonen for å kjøre pink-slips :D

Forøvrig tør jeg ikke prøve slike gamle spill nå. Er redd for å bli skuffa over grafikken eller noe annet, og miste de gode minnene.

Tenk å tøft det hadde vært om det hadde kommet en ny en ...

Blitt litt så fast and the furios preget da vettu. Kan stappe masse koselig elektronikk inni den å trimme den til det ypperste....

Lenke til kommentar

http://www.gamershell.com/news_E3TrailerBN...orSpeedUn.shtml

Kom akkuratt over dette spillet jeg også ! .. Det står at man kan ordne med masse greier der da.

Hundreds of ways to customize your ride. Pick from major aftermarket parts manufacturers including AEM Inc., Audiobahn®, Bilstein®, Dazz Motorsport, DC Sports, Eibach®, Enkei, GReddy Performance Products Inc., HKS®, Holley®, Injen™, Jackson Racing, MOMO, Neuspeed®, Nitrous Express Inc., O.Z®, PIAA, Skunk2 Racing, Sparco®, StreetGlow®, and Turbonetics Inc.

Grafikken ser jo helt nyderlig ut også ... kan bli bra ..

Lenke til kommentar
Street Rod ja, *mimmre*

StreetLegal er jo litt i samme gata da, men bugger som et h.  

Men når jeg testa SR3 her så bugga det enda mere da  :-?  

Blir morro når nye NFS kommer...

Street Legal er meget buggete ja, men det hjelper en god del hvis du installerer de 4 patchene som er kommet ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...