verwooks Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Det hadde jo bare vært helt konge hvis noen kunne laget en 3 er av dette spillet ikke sant ? Om man kjøpt seg et gammel bil, mekket på motoren, stylet den opp, bygd bilstereo og herjet vilt med en bil .. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 lenge siden jeg har spilt hot road ja *teste på xp* Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Street Rod 2 er helt rått! Hadde det på den bærbare som jeg lånte på skolen. Og så lett det var å skaffe seg penger da Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Street Rod 2! Så glad jeg ble i den Chevrolet Corvette'n min... Like gla ble jeg ikke for lydere fra PC-speakeren, men det er nå så... :smile: (*gi gass* d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-d-dyyyyyyyt) Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Husker dette spillet på Amiga 500, ja. *mimre* Det var tider det. Sjekke avisen og kjøpe forgassere som passet til manifolden og greier. Senke bilen og taket, ta av støtfangerene og "off to" bensinstasjonen for å kjøre pink-slips Forøvrig tør jeg ikke prøve slike gamle spill nå. Er redd for å bli skuffa over grafikken eller noe annet, og miste de gode minnene. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 Husker dette spillet på Amiga 500, ja. *mimre* Det var tider det. Sjekke avisen og kjøpe forgassere som passet til manifolden og greier. Senke bilen og taket, ta av støtfangerene og "off to" bensinstasjonen for å kjøre pink-slips Forøvrig tør jeg ikke prøve slike gamle spill nå. Er redd for å bli skuffa over grafikken eller noe annet, og miste de gode minnene. Tenk å tøft det hadde vært om det hadde kommet en ny en ... Blitt litt så fast and the furios preget da vettu. Kan stappe masse koselig elektronikk inni den å trimme den til det ypperste.... Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Need for speed: underground kommer jo i begynnelsen av neste år. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Need for speed: underground kommer jo i begynnelsen av neste år. blir der mekking av bil? Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Need for speed: underground kommer jo i begynnelsen av neste år. blir der mekking av bil? tviler på det Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Klart, det hadde jo vært helt rått om det hadde kommet en 3'er nå ja Vi får kose oss med Grand Tourismo så lenge. *Glede seg til Sid Meiers nye Pirates spill* Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Need for speed: underground kommer jo i begynnelsen av neste år. blir der mekking av bil? tviler på det neivel, gå og legg seg... *savne StreetRod* Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 NFS:Underground skal visstnok ha styling av biler osv så det kan bli bra ja. Men det virker jo mer som et "the fast and the furious" stil. Er litt mer tøft og delta i drag racing med gamle og barske amerikanere Litt mer grease btw http://www.streetrod3.com/ <-- dere bør kanskje se der? Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 btw http://www.streetrod3.com/ <-- dere bør kanskje se der? Hoho, kult. Takk skal du ha Mr. Leipsland :smile: Lenke til kommentar
Zigma Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Det hadde jo bare vært helt konge hvis noen kunne laget en 3 er av dette spillet ikke sant ? Om man kjøpt seg et gammel bil, mekket på motoren, stylet den opp, bygd bilstereo og herjet vilt med en bil .. 8) Husker helt klart "hot rod" Det nermeste du kommer i dag er vell http://www.activisionvalue.com/salespages/StreetLegal/ :smile: Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 13. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2003 http://www.gamershell.com/news_E3TrailerBN...orSpeedUn.shtml Kom akkuratt over dette spillet jeg også ! .. Det står at man kan ordne med masse greier der da. Hundreds of ways to customize your ride. Pick from major aftermarket parts manufacturers including AEM Inc., Audiobahn®, Bilstein®, Dazz Motorsport, DC Sports, Eibach®, Enkei, GReddy Performance Products Inc., HKS®, Holley®, Injen™, Jackson Racing, MOMO, Neuspeed®, Nitrous Express Inc., O.Z®, PIAA, Skunk2 Racing, Sparco®, StreetGlow®, and Turbonetics Inc. Grafikken ser jo helt nyderlig ut også ... kan bli bra .. Lenke til kommentar
Trancton Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Var det det spillet man kunne utfordre andre folk å kjøre pink slips (vinner fikk bilen)? Der man klunne spraye bilen etc? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Street Rod ja, *mimmre* StreetLegal er jo litt i samme gata da, men bugger som et h. Men når jeg testa SR3 her så bugga det enda mere da :-? Blir morro når nye NFS kommer... Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Street Rod ja, *mimmre* StreetLegal er jo litt i samme gata da, men bugger som et h. Men når jeg testa SR3 her så bugga det enda mere da :-? Blir morro når nye NFS kommer... Street Legal er meget buggete ja, men det hjelper en god del hvis du installerer de 4 patchene som er kommet ut. Lenke til kommentar
neutron Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 gearhead garage var også i samme stilen.. noen som prøvde det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå